zo, ook net thuis! (ook tussenstop bij de frituur alleen ik zit het nu te verorberen )
jammer dat ik geen AX bij had.. maar ik had iig wel een porsche met AX motorblok (dat nu braaf in de garage staat, super bedankt Collin!)
verder was dit een hele gezellige meeting, super leuk dat alle axjes zo opgefrommelt bij elkaar stonden, dan spreek je namelijk veel meer mensen.. omdat iedereen bij de auto's bij elkaar blijft! SUPER!
MNM(tm) wrote:
@Raoel: nog zonder problemen thuis gekomen? was wel spannend zeker?
hij lijkt wel beter te lopen dan met contactslot
@elsje: nog lekkende koelvloeistof gehad?
ik vond het gezellig, leuke verhalen gehoord, en veel fijne hulp gehad (instructie voor toerenteller en stuurhuis en het start-systeem natuurlijk! echt heel bij mee)
Vond het een super meeting; een hele geschikte opstelling van de oto's wat mij betreft !
Verder wil ik marc hartelijkkkkkkkk bedanken voor het professionele sticker werk! helemaal top!
Rajko, bedankt voor je rijdiensten ! helemaal top!
Paul en Cindy, bedankt voor de 'sjonny' onderdelen ! eens kijken wat ik daarmee ga doen !
Volgende maand hoop ik er weer bij te zijn!
het was gezellig en lekker weer!
het was weer veels te lang geleden.
CitroCin wrote:Lag er nog hagelslag onder de tafel rogier?
mag ik die 'tafel' eens lenen
ik ga op m'n werk ook nog trakteren
q01z wrote:leuk dat alle axjes zo opgefrommelt bij elkaar stonden, dan spreek je namelijk veel meer mensen.. omdat iedereen bij de auto's bij elkaar blijft! SUPER!
veel leuke dingen gezien
Michel, super! die auto's op je motorkap!!
en grappig om zo'n "koffiezetapparaat" bezig te zien.. (die waterval aan bruin over je voeten is toch wat minde ) het ruikt geweldig in m'n auto.. de vliegen kwamen er op af
weet niet of het nu over is.. nog even aankijken.
veel mensen die splinters in hun vingers hebben nu .
iemand blij gemaakt met een uitlaatpijp en sportdemper.
leuke foto's gemaakt.
een nieuwe thermostaat in ontvangst genomen.
en MNM mijn dank voor het goed kijken naar het printplaatje wat ik geknutseld had.... ik baal echt, maar wel een opluchting dat ik weet wat de oorzaak is.
gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
DuFF wrote:
gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
nee Glenn dan;
glenn richting bossie terwijl hij met zn nieuwe camera looot;
Jan heb jij ook een panasonic, ik weet niet hoe die werkt!
offuhm terwijl we bij een GTinj (zwart) onder de kap stonden te kijken naar de reden waarom dat ding 1:8 loopt.. en dan 2 stukken draad van 2cm bloodkoper zien, tegen elkaar gekleeft met olie