Dan moet ik ook maar 's ter confessie... meeting organiseren en vervolgens niet op komen dagen....
Persoonlijk vind ik de streek van Nederland waar de Utrechtse heuvelrug overgaat in de Betuwe erg mooi. Dus een route uitgezet en ook gaan controleren dat alles auto-toegankelijk is en de koffie in het wapen te drinken is.
Maar toen werd er gevraagd of we zin hadden om voor de meeting een geocache te gaan doen: http://www.geocaching.nl/index/
Lang verhaal -> kort verhaal: op het door mij aangegeven verzameltijdpunt in het wapen liepen wij dus een paar kilometer verderop zo rond:
Mijn excuses dat ik er niet op tijd was, maar ik heb zo hier en daar begrepen dat iedereen het best naar zijn zin heeft gehad
En ik een leuke tourrit heb gemist...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
citrofenwick wrote:
trouwens;
Op een bepaald kruispunt toen we stilstonden heb ik een axje bijna tegen mijn achterbumper gehad. Ik hoorde hem schuiven. Ik raad je toch aan om nieuwe banden te leggen
Excuuuuuuus dat was ik. Ik moest opeens keihard in de ankers. Ik schaamde me kapot, t scheelde echt niet veel. Ik was blij dat PC-rodent achter me goed oplette ook. Dat t zo piepte/schoof kwam doordat ik echt keihard moest remmen op (nat) beton.. met m'n bandjes is niks mis. En met m'n remmen ook niet bleek maar weer
Verder een geweldige tocht Rogier, hulde! Al hebben we plaatsen gezien die niet in de route stonden geloof ik.. maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Jammer van het slechte weer alleen!
Denk dat de bediende van t Wapen van Odijk de ogen uit zn hoofd gekeken van al die mensen op zondag in z'n toko
Nu heeft Brutus zich laten welgevallen te worden ingehaald door een witte AX met wat leek op een videocamera (en ik meen ook nog een rode) op de A12.... en dat was niet leuk aangezien ik even daarvoor nog eenieder voorbijstoof met 140 in de 3de versnelling....
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nu heeft Brutus zich laten welgevallen te worden ingehaald door een witte AX met wat leek op een videocamera (en ik meen ook nog een rode) op de A12.... en dat was niet leuk aangezien ik even daarvoor nog eenieder voorbijstoof met 140 in de 3de versnelling....
Kortom... waar zijn die filmpjes!?
Sorry Colin, we hebben je niet gefotografeerd of gefilmd tijdens het inhalen op de A12
Over jou heb ik het ook niet Bossie... jij hebt een rode AX.
Geloof dat Michel Bats de halve colonne langs is gereden met z'n camera aan. Op die beelden doel ik.
En terwijl we rondreden, zeker in het eerste deel, zag ik steeds armen met cameras in de hand uit ramen steken van autos voor me.
Kortom..., er moeten nog véél meer leuke beelden zijn.
citrofenwick wrote:
trouwens;
Op een bepaald kruispunt toen we stilstonden heb ik een axje bijna tegen mijn achterbumper gehad. Ik hoorde hem schuiven. Ik raad je toch aan om nieuwe banden te leggen
Excuuuuuuus dat was ik. Ik moest opeens keihard in de ankers. Ik schaamde me kapot, t scheelde echt niet veel. Ik was blij dat PC-rodent achter me goed oplette ook. Dat t zo piepte/schoof kwam doordat ik echt keihard moest remmen op (nat) beton.. met m'n bandjes is niks mis. En met m'n remmen ook niet bleek maar weer
Inderdaad, nu herken ik je ax uit je avatar. Gelukkig is het goed afgelopen
sjeesje wrote:
hey lekker kontje he!!! die auto van mij, hihi
groetjes Anouk
Kan me herinneren dat er een blonde dame en een jongen met zwart haar in de ax voor me zaten. Zat jij tussen fietspomp en esther in bij het koffiedrinken?
citrofenwick wrote:
trouwens;
Inderdaad, nu herken ik je AX uit je avatar. Gelukkig is het goed afgelopen
Haha nou op dat moment kon je alleen m'n voorruit maar zien denk door je achterruit.. zo dicht stond ik erop
Heerlijk die carburateurluchten die ik rook tijdens de tourrit.. En volgens mij zaten er twee 11TRE's (waaronder degeen van Citrofenwick) voor me tot het moment bij de burgerking dan...
Die foto van Henry heeft wel mijn mooiste moment van de toerrit weergegeven.
Een enorme rij achter ons, ook geen ax-clubbers ertussen en Joost die op z'n dooie gemakkie ff gaat kijken waar ie heen wil.
Geweldig!