camping- kartmeeting 8/9 september!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


dat is simpel te zeggen.

heineken is lekker.
grolsch is goor.
jupiler is het lekkerst :P

Ik zag haar staan, naakt...
Ik zat gisteren op mijn kamer aan mijn bureau en speelde met mijn potlood. Neerslachtig keek ik naar al dat werk dat ik mee naar huis genomen had. Een gevoel dat ik niet kan beschrijven deed me plotseling beseffen dat ik niet alleen op m`n kamer was.

Ik keek op en zag haar staan: naakt!! Ze stond kaarsrecht, onbeweeglijk en met een houding die enerzijds bedeesd en verlegen aandeed, maar anderzijds brutaal en uitdagend was. Het was alsof ze
met haar houding wilde zeggen: "Nou komt er nog wat van of durf je niet? Ik weet best wat je wilt en je kunt de verleiding toch niet weerstaan."

En ze had gelijk: ik wilde wel en waarom ook niet? Met haar was het elke keer weer een genot. Maar ja, m`n werk....... Dus ik probeerde haar te negeren. Toch dwaalden mijn ogen telkens af naar haar gebruinde lichaam. Mijn bureaulamp deed haar vochtige huid glanzen en liet haar rondingen nog beter uitkomen. Wat is ze toch mooi, dacht ik bij mezelf. Ik voel mijn slapen in mijn hoofd bonken. Nogmaals keek ik naar haar goddelijke gestalte. Zoals ze daar stond.....

Ik slikte en liep naar haar toe. Het gegons verdween, mijn gevoel had het wederom van mijn verstand
gewonnen. Ik kwam rustig naderbij en keek in haar glasharde bruine ogen. Ik legde mijn hand om haar taille en trok haar langzaam naar me toe.

Haar huid voelde enigzins koud en vochtig aan. De vingertoppen van mijn rechterhand streelden teder
haar huid. Mijn ademhaling werd sneller. M`n linkerhand die ik tot nu toe om haar middel had
geslagen, gleed nu langzaam om haar smalle hals, onderweg iedere oneffenheid voorzichtig aftastend. Uit ervaring wist ik dat ik voorzichtig moest zijn, heel voorzichtig. Een krachtige beweging kon haar ineens zo in vervoering brengen dat ze in een keer tot haar climax kwam. Mijn beide handen gleden naar haar mond toe...

Met een zucht van verlichting opende ze haar mond, waar ik met kleine cirkeltjes omheen draaide. Ik bewoog mijn mond dichterbij, op zoek naar de hare. Een schok ging door mij heen toen ik haar mond omsloot.

Mijn tong gleed over haar lippen, drong bij haar even naar binnen, om even-snel weer terug te trekken. Ik verplaatste mijn hand weer naar haar taille en terwijl mijn mond de hare bleef omsluiten, tilde ik haar hoger op. Hoger en hoger tot het koele nat uit haar mond stroomde. En weer besefte ik dat JUPILER het allerbeste bier is.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


Leffe dubbel, maarja das niet om te kantelen he :wink:

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Glenn@nl wrote:
citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


Leffe dubbel, maarja das niet om te kantelen he :wink:


Voor het echte bier gaan we natuurlijk naar Westvleteren http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Maar voor huis- tuin- en keukengebruik voldoet Hertog Jan uitstekend.

Grolsch is volgens Grolsch zelf geen eens bier, hun slogan was immers jaren lang: Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch.

Helaas kan ik jullie dit weekend niet helpen om de biervoorraad te verkleinen (ook Grolsch) want zolang we dorst hebben, drinken we alles :lol:
Image Image Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Bossie wrote:
Glenn@nl wrote:
citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


Leffe dubbel, maarja das niet om te kantelen he :wink:


Voor het echte bier gaan we natuurlijk naar Westvleteren http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Maar voor huis- tuin- en keukengebruik voldoet Hertog Jan uitstekend.

Grolsch is volgens Grolsch zelf geen eens bier, hun slogan was immers jaren lang: Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch.

Helaas kan ik jullie dit weekend niet helpen om de biervoorraad te verkleinen (ook Grolsch) want zolang we dorst hebben, drinken we alles :lol:


Heb je geen dorst dan?

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Glenn@nl wrote:
Bossie wrote:
Glenn@nl wrote:
citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


Leffe dubbel, maarja das niet om te kantelen he :wink:


Voor het echte bier gaan we natuurlijk naar Westvleteren http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Maar voor huis- tuin- en keukengebruik voldoet Hertog Jan uitstekend.

Grolsch is volgens Grolsch zelf geen eens bier, hun slogan was immers jaren lang: Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch.

Helaas kan ik jullie dit weekend niet helpen om de biervoorraad te verkleinen (ook Grolsch) want zolang we dorst hebben, drinken we alles :lol:


Heb je geen dorst dan?


Meer dorst dan honger ;) Wees maar niet bang, thuis drink ik m'n biertje wel. Ik zal proberen om volgend jaar wel te komen, bij deze zeg ik dan ook een kistje Hertog Jan toe voor de camping meeting van volgend jaar.
Image Image Image

AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Post by AXClub »

Bossie wrote:
Glenn@nl wrote:
Bossie wrote:
Glenn@nl wrote:
citrofreak wrote:En echt bier is....? :?


Leffe dubbel, maarja das niet om te kantelen he :wink:


Voor het echte bier gaan we natuurlijk naar Westvleteren http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html

Maar voor huis- tuin- en keukengebruik voldoet Hertog Jan uitstekend.

Grolsch is volgens Grolsch zelf geen eens bier, hun slogan was immers jaren lang: Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch.

Helaas kan ik jullie dit weekend niet helpen om de biervoorraad te verkleinen (ook Grolsch) want zolang we dorst hebben, drinken we alles :lol:


Heb je geen dorst dan?


Meer dorst dan honger ;) Wees maar niet bang, thuis drink ik m'n biertje wel. Ik zal proberen om volgend jaar wel te komen, bij deze zeg ik dan ook een kistje Hertog Jan toe voor de camping meeting van volgend jaar.


DAAR gaan we je aan houden
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Ziet er gezellig uit, het is dat ik de auto moest maken anders had ik er graag bijgeweest maar dat ga ik de volgende keer wel proberen goed te maken ;)

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Wow volgens mij dikke pret daar. Veel plezier!!!
Jammer dat ik moet werken en de servers er bij ons uit zijn geklapt anders had ik zo in 't Gebakkie willen stappen die kant op. Kan jullie nu slechts met vierkante ogen van het proggen volgen.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Ziet er gezellig uit, leuk om nu de foto's al te zien.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Post by AXClub »

tussenstand

Rob GT id inmiddels thuis
Sander kent ieder hoekje naatje en kiertje van het 3de toilet. Volgens hem ligt het aan de rauwe kip. Maar de bier met amaretto safari en andere aanverwanten zullen best hun werk gedaan hebben.
JBO heeft zijn klauw open gehaald aan een bierfles, waarbij het duidelijk was dat de alcohol als bloedverdunner goed zijn best heeft gedaan.
Cindy is net weer uit haar opklapbed. ze merkt iets in haar buik.
Marc en Romy liggen al zeker een uurtje of 2 op bed.

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 452
Joined: TueMay16, 2006 11:04:54 PM
Location: Poortvliet
Contact:

Post by Stuntmannetje »

Ook ik gaat vandaag even naar Bunnik. Ik gaat zo vertrekken. :lol:
Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

AXClub wrote:tussenstand

Rob GT id inmiddels thuis
Sander kent ieder hoekje naatje en kiertje van het 3de toilet. Volgens hem ligt het aan de rauwe kip. Maar de bier met amaretto safari en andere aanverwanten zullen best hun werk gedaan hebben.
JBO heeft zijn klauw open gehaald aan een bierfles, waarbij het duidelijk was dat de alcohol als bloedverdunner goed zijn best heeft gedaan.
Cindy is net weer uit haar opklapbed. ze merkt iets in haar buik.
Marc en Romy liggen al zeker een uurtje of 2 op bed.


Haha, toch nog even wat te vroeg vertrokken dus...

Weet je dat trouwens wel zeker van Romy en Marc? Toen ik vertrok iets over twaalven kwam ik Marc en Cindy nog tegen op de schommels, ze waren toen Romy kwijt... (zag nog wel een aantal meisjes met hele hoge puntmutsen lopen :shock: )

Jammer dat ik niet mee kon met karten!
Was wel weer erg gezellig! En ik denk dat we Sander wel zullen missen op een volgende campingmeeting :|
Image

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

In één woord: super. Heb nog wel koppienuh, maar dat boeit niet.
ImageImage

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

momenteel ben ik mijn foto's aan het uploaden via yo2 :roll: weer is iets nieuws inplaats van imageshack. 8)


de BBQ was echt rete-gaaf, als ik is een paar dagen geen bal te doen heb, zal ik wat leuke audio-stukjes knippen enz, en bij elkaar plakken, altijd leuk voor later :P aangezien ik toch zo af en toe de voice-recorder aan heb gezet vanwege die te grappige speeches van Sander :D .

MnM heeft een tent-opvouwtrauma overgehouden, terwijl hij toch zo lekker 'geholpen' werd.

Marc, je elektro-wagentje is echt snel ! en dat driften blijft vet om te zien :P

ik had nogal wat probleempjes op de weg terug, maar dat zet ik wel in mijn wie=wie :roll:

en de stokbrood was goed doorbakken :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Spreken is goud, Ductape is zilver.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Jeeeeee ik heb het overleefd. Laat mij nooit maar dan ook nooit meer in de buurt komen van een fles safari. Ik heb het gehakt nog steeds in mn neus zitten. Volgende keer moet ik beter kauwen......

Laatste meeting voor mij, het was top. Veel gelachen, weet niet meer waarom, had iets te doen met olie en bingo. Super.

Anyhow, nou douchen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Heel

Post by MrBBQ »

Was heel gezellig, op naar mijn 2 de BBQ - Meeting.

gr Mr Dean


p.s. ook maar effe doucen.... 8)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Jammer dat ik er op de camping niet bij kon zijn, mini-pinkpop in woerden is wel iets heel speciaals, dat kon ik niet missen.
Wel een supermeeting voor mij, de GT gemaakt!!
Karten ging alles behalve goed, maar het was wel heel erg leuk!

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

250

Post by MrBBQ »

Hallo Ax fans,

Ik heb 250 foto gemaakt, moet ik ze allemaal er opzetten ?????


gr Mr Dean 8) :lol: :evil: :lol: :evil: 8)
Saxo style is sexy style....

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Super tof!!

daar laat ik t voorlopig even bij, eerst nu (nog) een barbeque!

Post Reply