Mensen het was weer een errug gezellige meeting en een goede vergadering.
Lekker vele mensen gesproken, ook eindelijk eens Arn? Aad bedankt voor de remschijfjes, ik zal ze zo snel mogelijk proberen ok.
Joost: je foto's zijn zoals altijd weer super netjes, keep up the good work C U ALL NEXT TIME en hopelijk ook ALLEMAAL op 1 en 2 mei op de camping in Olland
Good tot go van Flamman and Abraxis of gaan jullie echt voor het nieuwe werk? Heb ook nog een cavello en nike air max ergens onder het stof. Oorbellen ook nog en een scheerapparaat is ook wel te regelen voor een kale kop. Wanneer en waar, mag ik ook meedoen :ainim :drinka
Of het nou die Flamman en Antraxis of weet ik het wie is of de ECHTE shit zoals
Outblast, Promo, Bass D. en King Matthew of Catscan of zelfs Angerfist...
We gingen er in september best op los en dat gaan we duz echt in mei ook weer doen h?
Ik zal kijken of ik ook effies in cavello kom Ik had er al zin in... maar da's nu alleen nog maar erger geworden
Damn, het zou echt wel kick zijn alsk dan me rijbewijs heb en me AX af is Dan ga ik zeker te weten ook mee...... Maar zo ziet het er nu nog niet naar uit
Ach met full-speed in zwolle gak samen met die maat van mij het hele weekend mee..... Heel die auto vol met kratten bier
Enne martin die zoen hou ik dus nog tegoed offe???
Citro?nAXDriver wrote:Of het nou die Flamman en Antraxis of weet ik het wie is of de ECHTE shit zoals Outblast, Promo, Bass D. en King Matthew of Catscan of zelfs Angerfist... We gingen er in september best op los en dat gaan we duz echt in mei ook weer doen h? Ik zal kijken of ik ook effies in cavello kom Ik had er al zin in... maar da's nu alleen nog maar erger geworden
uhmm ik zal maar voor de hardcore zorgen dan he hahaha.. gaan we meej wat onbekende namen aan de slag.. Oaruhe sekwa, labyrinth, Noisekick (600+bpm ), X-fade en gekkenhuis.. erg lekker. als martin dan voor de happy hardcore zorgt. kennnen we ook nog oldstylen .. KEISTOER man .. heb er zin in..
Wie zei ook al weer dat hardcore dood is ?? hehehe
mzzl
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Citro?nAXDriver wrote:Of het nou die Flamman en Antraxis of weet ik het wie is of de ECHTE shit zoals Outblast, Promo, Bass D. en King Matthew of Catscan of zelfs Angerfist... We gingen er in september best op los en dat gaan we duz echt in mei ook weer doen h? Ik zal kijken of ik ook effies in cavello kom Ik had er al zin in... maar da's nu alleen nog maar erger geworden
uhmm ik zal maar voor de hardcore zorgen dan he hahaha.. gaan we meej wat onbekende namen aan de slag.. Oaruhe sekwa, labyrinth, Noisekick (600+bpm ), X-fade en gekkenhuis.. erg lekker. als martin dan voor de happy hardcore zorgt. kennnen we ook nog oldstylen .. KEISTOER man .. heb er zin in..
Wie zei ook al weer dat hardcore dood is ?? hehehe
mzzl
denny
ik heb nog old school hardcore van Charlie
en Charlottenburg heb ik liggen