
overigens hadden meerdere mensen hetzelfde modder probleem.. en waren sommige auto's gepoetst

achja!
super geslaagde meeting naar mijn mening, had me het niet beter kunnen indenken.. op die rare Focus na dan

Moderators: Browny, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb zo'n vermoeden dat dat de mijne is.DuFF wrote:wie heeft die auto met die rode naafdoppen en dus ook die spatlappen achter?
wilt die persoon aub even reageren, of iemand die het weet![]()
Ik heb het nog's na gezocht in de vakliteratuur, in mijn werk (woningbouw) komen we ook erg veel van dit soort spontane glasbreuken tegen.Aspeve wrote:Beetje bizar was het wel ja. Doet ie normaal nooit, die ruit:D
Maar goed, heb ik weer wat te vertellen op mijn werk morgen.
Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.MNM(tm) wrote:@ Linda: h??l merkwaardig dat 't de ontstekingsmodule (of bobine?) blijkt te zijn, omdat ik ook heel je brandstofpomp niet hoorde bij contact aanzetten (iets wat mijn AX duidelijk w?l doet!).
Hmmm, heeft 'ie dan een zwart blokje links (dus aan bijrijderszijde, achter de koplamp, onder de computer) vervangen?Lovely Linda wrote:Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.
Ja, was idd mazzel. Ik moest het toch vervangen dus dan maar gelijk, anders blijft het allemaal weer liggen en wordt het op de lange baan geschoven. Zit wel een klein beetje werk aan de klep maar dat is te overzien.MNM(tm) wrote: @Aspeve: Zo dan! Dat heb je ook snel geregeld! Wat een mazzel dat er op de sloop een zelfde kleur wit AX stond.
Nee een plaatje in het midden van de motor, onder de onsteking enzo.MNM(tm) wrote:Hmmm, heeft 'ie dan een zwart blokje links (dus aan bijrijderszijde, achter de koplamp, onder de computer) vervangen?Lovely Linda wrote:Brandstofpomp hoor ik nu dus weer wel bij het contact aanzetten. Die Pino van de ANWB zei dat dat wat kapot was er voor zorgt dat je het brandstofpompje hoort bij contact aanzetten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).