14 augustus 2005 AX-club meeting AC Nieuwegein

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

2Black wrote:
pcrodent wrote:
Popmart wrote:
Van wie is deze AX eigenlijk?
Image


Die is van de broer van Drake, die heet Bob(by) en heeft ongeveer 2 posts op het forum, vandaar dat de auto hier niet zo bekend is...



Typisch rariteitje hier op het forum als je die link van mijn foto kopi?ert.
Omde een of andere reden wordt "Citroën.realisatie.net" dan neergezet als "Citro?n.realisatie.net", dus met hoofdletter C en een trema op de e.
Geen idee waarom dat gebeurd :roll: maar in ieder geval werkt de link dan niet meer.



klopt ik kan je vertellen waarom het woord

Code: Select all

citro_en
staat een stuk minder netjes dan Citroën. Dus wordt dit door het woordcensuur van het forum aangepast. OVer het algemeen genomen levert dit nooit problemen.
bij een quote wordt die check nog een keer uitgevoerd helaas dus niet helemaal correct.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

Sorry, duurde ff, maar hier zijn mijn foto's dan eindelijk:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

@ZX-Cruiser: mochten er foto's tussenzitten die je voor je club zou willen gebruiken, stuur me ff een mailtje. Heb alle foto's nog op origineel formaat (2592 x 1944) op de comp. staan en kan ze dus wel mailen. Kan ze ook op verzoek op een andere grootte maken :)

@Rock's: Sorry, maar ben helaas vergeten een foto van jou auto te maken. Toen ik wegreed bed8 ik me dat ik jou er nog niet op had staan :?

Weet overigens niet of die Charade van een clublid is of niet, maar ik zie niet iedere dag een 1.3 16v EFI. Vind et namelijk wel een leuke auto ;)

Locked