Zondag 15 februari Nieuwegeinmeeting

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Pgoddijn wrote:
En Chris, als het doorgaat in Bussum neem je gewoon dezelfde AX mee, ok? :D
Die is ws dan weg (de tgs), maar ik heb ook nog de first uiteraard :wink:
(of je moet die 2 verwarren met elkaar maar dat deden wel meer mensen :lol: )

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Jammer genoeg ben ik niet geweest had weer eens dubbel gepland een paardrijdeles maar het regende dus was bevroren :lol: ...

maybe van de zomer;)
106 GTI

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Helaas moesten wij na een 3 kwartier al weer weg, maar het was weer even gezellig!

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Nog even over die loods enzo... Het spijt me heel erg (ook voor mezelf natuurlijk) maar de beheerder van dat terrein is een ongelooflijke duffe eikel die al loopt te zeiken als er iemand met de auto op het terrein komt...

Maar ach, ik ben nog met een paar mensen in overleg of het mogelijk is om ergens iets te huren om zelf als hobbygarage te gebruiken. Misschien is dat wat, maar daar zijn alleen ideeen over.

Hopelijk is er iets te vinden, klussen in een geschikte ruimte is altijd goed, nietwaar?
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Pgoddijn wrote: ongelooflijke duffe eikel ...
aub geen misbruik maken van mijn gebruikersnaam, daar er verkeerde beelden over mij kunnen ontstaan. bvd.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Dan bij deze mijn excuses!

Maar goed, ik heb nog een keer heen en weer gebeld. Een vriend zou nagaan of het mogelijk was om een soort van loods te huren of kopen.

Nu schijnt het dat, op het moment dat je die loods wilt gebruiken om aan auto's te knutselen, je een vergunning nodig hebt of iets dergelijks. Ik vind dat persoonlijk onzin, maar dat schijnt een nare regel in een of andere wet te zijn.

Hij zal het nog even uitzoeken, maar het lijkt me dat je op particulier terrein gewoon kunt doen wat je wilt, zolang je er niemand mee lastig valt, toch?
Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Volgens mij is het vooral vanwege de diverse schadelijke (vloei)stoffen enzo dat er dan sowieso een vloeistofdichte vloer moet zijn.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Hmm, dat gezeur altijd!

Ik hoor het waarschijnlijk ergens volgende week ofzo, maar ik kijk wel even of ik er iets over kan vinden...
Image

Post Reply