29 februari 2004 meeting AC Nieuwegein

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

Swatchyaxowner wrote:Hey Joost !!

Ik ben het met Gorfest eens edit je foto's ffies !!
of laat iemand anders het doen kentekens toch wel graag verwijderen want ik ben er ook niet zo blij mee dat me kenteken op het net rond vladderd

Gegroet Sjefske


nou jeffry als je zin heb om 32 foto's NETJES te editten mag je dat gerust doen maar het is echt niet te doen zoveel foto's. daarvoor komen ook de nummer platen... ik had dan al het voordeel dat ze der al op zaten

of kopieer je eigen foto bewerk ehm ffies en dan lief aan joost vragen of die ehm opnieuw wil plaatsen :lol:

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Jammer dat ik Geert niet heb gezien, ik was echt reuze benieuwd naar
die AX!


TIp voor de volgende keer: Ga niet te vroeg naar huis of houd je ogen open!! Ik ben pas als allerlaatste huiswaarts gegaan en kwam ongeveer om 14.30 aan volgens mij...

<< AX POWAH >>

Was vette meeting!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

AX_POWAH wrote:
Jammer dat ik Geert niet heb gezien, ik was echt reuze benieuwd naar
die AX!


TIp voor de volgende keer: Ga niet te vroeg naar huis of houd je ogen open!! Ik ben pas als allerlaatste huiswaarts gegaan en kwam ongeveer om 14.30 aan volgens mij...

<< AX POWAH >>

Was vette meeting!!


Onzin... Ik vertrok om 15.00 uur... En jij was er echt niet... :evil:

En jah, als ik deze twee laatste pagina?s lees krijg ik net als rock?s een k*tstemming... Rock?s, bedankt voor de spiegels :)

Ook een idee is om alle axclub-platen er straks op te zetten en dan onder elke foto nog eens het kenteken toe te voegen... :roll: :twisted:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Rock's wrote:De meeting was gezellig,.........jammer van al die kentekens die voor mijn ogen verschenen.

Wat een gezeik zeg,.......het enig wat je met een kenteken kan is het bouwjaar aflezen....... erg interessant maar wat koop je voor de info.....
OK, je kan dan thuis vertellen dat je een Saxo zag uit 1997 volgens het kenteken met het bewijs erbij dat je een foto van het kenteken hebt .......WAT DAN NOG !!!!!!!!

Weg met die foto zou ik zeggen......... ook gelijk van de camera wissen zodat dit ernstige feit niet nog een keer kan gebeuren !!

Joost, doe mijn kenteken maar uitvergroten ! :wink:

(nou kap ik)

Cheers :wink:
Rock's


en dat de apk per 19-12-2004 verloopt
en technische gegevens :
CITROEN SAXO 1.4
MOT.KFX 1360CC 55KW
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Sgurk wrote:
Wie deed trouwens die "aankoop keuring" bij mijn AX? Wil wel ff namen, of in iedergeval forum namen weten :? dan kan ik het gezicht er de volgende keer bij plaatsen :shock:

Volgende keer meeting + ritje erbij :?: , dit was wel f*cking koud!


Dat was sander volgens mij! En volgende keer gewoon de axen volgen!

En Geert was er wel degelijk, tenminste ik heb hem wel gezien.

Haha, ik heb jou zkr wel gezien... jij valt wel op Ik heb Martin de hand geschud, voor de rest kon ik niemand van gezicht + ik ben niet echt iemand die zomaar op iemand afstapt. Je hebt me wel degelijk midden in mijn bek gekeken. Ik was die kerel met dat lerenjasje met een donkerblauwe spijkerbroek.


Hmmm... toch vreemd, zoveel foto's van mij zwerven er toch niet rond van mij? De volgende keer moet je je maar netjes voorstellen.

En dit is joost (rechts):
En dit is Martin (links): @ CARNAVAL
Image
Image

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Ha Joost, handig he die site van de RDW :wink:

Zullen we anders kappen over die kentekens want het is duidelijk dat niet iedereen trots is op zijn bouwjaar, motorvermogen en apk-gegevens. Wat dus als enige terug te zoeken is met het kenteken. :oops:
AX GTi, sold!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Sgurk wrote:Ha Joost, handig he die site van de RDW :wink:

Zullen we anders kappen over die kentekens want het is duidelijk dat niet iedereen trots is op zijn bouwjaar, motorvermogen en apk-gegevens. Wat dus als enige terug te zoeken is met het kenteken. :oops:


goed idee, ik heb gedaan wat gevraagd is, (de foto verwijderd gisteren al)
vanaf volgende keer staat er bij mij netjes AX-CLUB
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Onzin... Ik vertrok om 15.00 uur... En jij was er echt niet...


Nogmaals :

TIp voor de volgende keer: Ga niet te vroeg naar huis


<< AX POWAH >>

PS Oh ja Joost waarom geen fotos van mijn AX?? Naja maar goed dat ik ook nog fotos heb gemaakt, komen snel!!

hej brutus :lol: :lol: :lol: altijd blijven laggu en tot 1/2 mei!!??!! Wordt gezellig :D Of zit je dan in BELS?!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

foto's zijn mooi. Jammer dat ik er niet was en nog jammerder dat mijn AX nog stilstaat.

Die voorbumper is origineel, niet mijn smaak, maar nu ik hem voor de tweede keer zie, valt het ook wel weer mee. Het heeft wel wat! Bij mij in de straat staan pas lelijke bumpers, ze hangen aan een Golf. Zal binnenkort eens een foto maken :P
Maar wie zit daar in die auto met bivakmuts de hele club in de gaten te houden? Het ziet er een beetje spookie uit, alsof je naar Derrick zit te kijken?

En dat verhaal over die kentekens begrijp ik wel, maar is een beetje onzin. Idd, als je auto geparkeerd staat in een drukke straat komen er meer mensen langs dan op het internet. Aan een standaard rode AX hang je eenvoudig het kenteken van een andere rode AX, das soms best handig. Maar als je je AX of Saxo eigen hebt gemaakt is er niets aan de hand lijkt mij!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Brutus wrote:
AX_POWAH wrote:
Jammer dat ik Geert niet heb gezien, ik was echt reuze benieuwd naar
die AX!


TIp voor de volgende keer: Ga niet te vroeg naar huis of houd je ogen open!! Ik ben pas als allerlaatste huiswaarts gegaan en kwam ongeveer om 14.30 aan volgens mij...

<< AX POWAH >>

Was vette meeting!!


Onzin... Ik vertrok om 15.00 uur... En jij was er echt niet... :evil:

En jah, als ik deze twee laatste pagina?s lees krijg ik net als rock?s een k*tstemming... Rock?s, bedankt voor de spiegels :)

Ook een idee is om alle axclub-platen er straks op te zetten en dan onder elke foto nog eens het kenteken toe te voegen... :roll: :twisted:


En ik heb Brutus zien vertrekken met zijn dikke Sebring brul-pijpje :lol: Nadat brutus is vertrokken ben ik er zkr nog een kwartier geweest. Ik denk dat ik je net misgelopen heb :cry: Ach volgende keer beter...

Hmmm... toch vreemd, zoveel foto's van mij zwerven er toch niet rond van mij? De volgende keer moet je je maar netjes voorstellen.


Nee geen foto's, maar er is hier wel is gezegd dat je niet zo groot bent :oops: :wink:

Ach ik hoop de eerst volgende X met de AX te komen, dus hoop ik dan ook op wat meer aandacht :twisted:
Freude am Fahren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

AX_POWAH wrote:
Onzin... Ik vertrok om 15.00 uur... En jij was er echt niet...


Nogmaals :

TIp voor de volgende keer: Ga niet te vroeg naar huis


<< AX POWAH >>


hej brutus :lol: :lol: :lol: altijd blijven laggu en tot 1/2 mei!!??!! Wordt gezellig :D Of zit je dan in BELS?!


Euh... Ik moest wel weg... We hadden het gehad.. Na een nacht stappen moesten we ook maar eens vroeg ons nest in.. Dus beetje op tijd weg!

En kom gewoon eens eerder.. Is niks mis mee... ok ok, ik ben ook een keer als eerste daar geweest (ik lieg, was 5 min. later dan sander) maar goed...

Wat betreft 1 en 2 mei.. Ik doe mijn best.. Ik zit dan nog steeds in Belgi?.. maar er is wel wat te regelen!


master-arnie wrote:
En ik heb Brutus zien vertrekken met zijn dikke Sebring brul-pijpje :lol: Nadat brutus is vertrokken ben ik er zkr nog een kwartier geweest. Ik denk dat ik je net misgelopen heb :cry: Ach volgende keer beter...


WTF... je zag mij weggaan? Ik las iets over dat jij met je vriend en een sneeuwschuiver bent komen kijk? of kwam jij in die vitara? :D :)

Wel als je mij herkent aan mijn AX met sebring pijpen... Zwaai dan effe.. want ik heb dus geen flauw benul van wie jij nu was... :cry:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Klopt ik was samen met een maat met een Suzuki Vitara.

En ik wist ook niet wie jij was. Dat zag ik pas toen ik je zag weg BRULLEN met je volcane en dat blonde grietje (vriendin?) :wink:
Freude am Fahren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

En kom gewoon eens eerder.. Is niks mis mee... ok ok,


Ik heb ook nog een voetbalteam...En ben zo snel gekomen als mogelijk!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

master-arnie wrote:Klopt ik was samen met een maat met een Suzuki Vitara.

En ik wist ook niet wie jij was. Dat zag ik pas toen ik je zag weg BRULLEN met je volcane en dat blonde grietje (vriendin?) :wink:


Vriendin? .. I wish? Nee, puur platonisch hoorde ik MichielAX nog zeggen.... hahah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Brutus wrote:
master-arnie wrote:Klopt ik was samen met een maat met een Suzuki Vitara.

En ik wist ook niet wie jij was. Dat zag ik pas toen ik je zag weg BRULLEN met je volcane en dat blonde grietje (vriendin?) :wink:


Vriendin? .. I wish? Nee, puur platonisch hoorde ik MichielAX nog zeggen.... hahah


Ouwe snoeperd :lol:

Vandaar dat je weer zo snel weg moest........ :twisted:
Freude am Fahren.

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen
Contact:

Post by jeffrey van dal »

Rock's wrote:Betreft die voorbumper,......... het is geen gek idee !!!...erg creatief waardoor hij BIJ MIJ meer waardering krijgt dan een Cituning bumper......niet qua schoonheid, maar qua orriginaliteit.....

Keep up the good work zou ik zeggen ......

Cheers,
Rock's


ey
ja daar moet ik je gelijk in geven van die bumper.

het is wel orgineel

User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: WedJul09, 2003 7:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Post by HellDuke »

Ik vind het wel strak die omgedraaide voorbumper. Heb ik zelf ook nog wel aan gedacht maar ik kwam een gt-bumper tegen.

Je kan er alleen niet mee door de bocht, want dan raakt ie de grond al.
Hij zou dan z'n zij-skirts en de achterbumper ook zo moeten doen eigenlijk, dan heb je een echt: Strijkijzermodel.
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Maar mijn mening is Kenteken nummers verwijderen inverband met inbraak enzo enzo !!
Sorry maar dit is mijn mening altijd alzo geweest !!
Kijk maar op mijn eigen site daar zult ge geen kentekens van mijn wagen tegen komen !!

Gr Jeffry

PS in de leden lijst en in de Galerij op citrosport zie ik niet mijn kenteken plaat nummer staan sorry aad laat mij ut eens zijn !!
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Ok,....je vraagt er om :D ,........

Zie eigenschappen van deze foto

Image
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Euhm... Xie niks in die eigenschappen, eerlijk gezegd :?
Freude am Fahren.

Locked