Drake wrote:Uiteraard ben ik er ik ga zelfs proberen met 2 AX'n te komen , en fox mocht je wel willen komen maar kan/mag je niet rijden, dan haal ik je wel op
vind ik cool van je maatje
Een GT heeft een luchtfilter die zo nu en dan moet afstellen, bij mij is het mijn neus die voor de 2de keer flink onderhanden moet worden genomen.. Zal maar nie verteleln wat ze gaan doen, is bah! En pijnlijk :S
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Ik denk dat wij er ook wel zijn, kan ik em weer eens lekker de sporen geven op de snelweg (komt ie niet zo veel) , ik hoop dat er lekker veel Axjes zijn .
Paul GTS wrote:Ik denk dat wij er ook wel zijn, kan ik em weer eens lekker de sporen geven op de snelweg (komt ie niet zo veel) , ik hoop dat er lekker veel Axjes zijn .
Seeya
geef 'm niet teveel sporen, ik kreeg 'm vorige meeting ook binnen a 57 euri...
hmm, als de rode GT van Ellen goed door de keuring komt en we zijn op tijd terug van vakantie komen we met dat gebakje. Het is dus wel de bedoeling om er weer eens bij te zijn
TTF/Joris -> mee over rijden? Wij komen dan net terug uit Groningen!
nou ik geef morgen op me werk door dat ik dan vrij wil hebben
dus dat moet dan wel lukken hoop ik, roosters zijn toch nog niet klaar
dus zeer waarschijnlijk kom ik dan ook..
FoxHunter wrote:Een GT heeft een luchtfilter die zo nu en dan moet afstellen, bij mij is het mijn neus die voor de 2de keer flink onderhanden moet worden genomen.. Zal maar nie verteleln wat ze gaan doen, is bah! En pijnlijk :S
Is dat met zo'n lang wattenstaafje? Die kennen we hier namelijk ook goed
Maar goed.. 30 okt. word eens echt hoog tijd om langs te komen.. alleen eerst kijken of ik mijn assen dan aangepakt heb.. durf er niet nu lange afstand mee te rijden
ik ga zeker proberen te komen.Al weet ik nog niet met wat.Heb een klein probleempje met de GTI. Zaterdag is het bij van Drunen sleuteldag.Dus even zien.anders ben ik er met de corolla.
het is allemaal nix zonder een ax.
Lol
Ooit wel eens een kapotte corolla langs de weg gezien.
Het is een valstrik.