Ik kom waarschijnlijk de zaterdag ook nog even aanwaaien, om het eea af te geven als dat tenminste doorgaat, hoop tenminste vrij te kunnen regelen om met kakanox te sleutelen aan de sloop AX. Ik wil zien dat ik em dan ook meteen loos na de tijd.
Zoo, Anne en ik komen ook weer. Zaterdag eerst een verjaardag in de buurt, dus we komen NA het eten. Hou ff een plekje vrij voor ons tentje en niet het donkerste uithoekje!
Mijn eerste FS dus ben wel benieuwd. Iig wel heel veel zin
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik kom in elk geval op full speed ff kijken en misschien ook nog wel ff bij jullie op de camping. En heel misschien ben ik dan al wel eigenaar van een ax GT of gti...... Hangt er vanaf of ik een koper heb voor de bmw. Maar ben zeer benieuwd hoe de sfeer hier binnen de club is. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij bij sxoc altijd goed bevallen is en hoop dat hier ook aan te treffen. Maar dat zal vast wel goedkomen
master-arnie wrote:Dus het word wel gezellig? Topic blijft zo stil
Wat mij betreft wordt het heel gezellig!
Zat gisteren op de website te kijken (voorpret), kopen jullie je kaarten in de voorverkoop of gewoon aan de deur?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Drake wrote:ben er zaterdag van 'sochtens vroeg tot 11 uur 'svonds. zondag kan ik wegens sollicitatie niet.
Op zondag een sollicitatie gesprek? Nog nooit van gehoord, maar zou kunnen natuurlijk
Ik heb 7 maanden geleden voor mijn vorige baan ook een sollicatie gesprek gehad, op zaterdag!,
maar idd hele vreemde tijd, beetje raar ict bedrijf is het ook maarja ik moet pakken wat ik pakken kan, zou me niets verbazen als ik na het gesprek niks meer van ze hoor, wat ik al bij 2 andere bedrijven in het verleden heb gehad, maar we zien het wel.
mischien kom ik naar het gesprek wel alsnog richting zwolle eff afwachten hoe het afloopt