Limburgmeeting 2005

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Kom jij ook?

Jaaaa natuurlijk!
17
61%
Weet het nog niet
2
7%
Nee
9
32%
 
Total votes: 28

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Vandaag ook al gepushed door Peter dus als ik kan ben ik ook van de partij. Langskomen doe ik in ieder geval :D

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

lees ik het goed, gaat de limburg - meeting door in Heerlen? lekker kortbij dan. als ik het goed op voorhand weet kan ik misschien nog vrij vragen. anders word het alleen de zaterdag voor mij. maar komen zal ik.
welke camping gaat het dan misschien worden? en is er misschien al een beetje informatie inverband met de prijs en zo?

p.s ik spreek ook geen duits. en daar ik geen bier drink (behalve kriek) of zo drinkt komt dit ook niet als ik zat ben. maar ja dat is ook zo met mijn frans en engels.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Verooke wrote:lees ik het goed, gaat de limburg - meeting door in Heerlen? lekker kortbij dan. als ik het goed op voorhand weet kan ik misschien nog vrij vragen. anders word het alleen de zaterdag voor mij. maar komen zal ik.
welke camping gaat het dan misschien worden? en is er misschien al een beetje informatie inverband met de prijs en zo?

p.s ik spreek ook geen duits. en daar ik geen bier drink (behalve kriek) of zo drinkt komt dit ook niet als ik zat ben. maar ja dat is ook zo met mijn frans en engels.


- Camping In Den Hof. Is in Heerlen, onderaan de Schelsberg
- Kosten camping en BBQ zal iets van hooguit 20 euro samen zijn.
- Camping met de Duitsers gaat niet door. Ik heb niets meer van hun vernomen.

Wel handig dat veel mensen heel dicht bij die camping wonen. Drank kan in grote hoeveelheid al lang koel staan

Binnenkort maar eens met de Limburgers die willen helpen organiseren bijeenkomen en wat brainstormen over de activiteiten?

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Is goed. Ik wil wel helpen als het kan. Ik woon alleen te ver af om drank koud te houden.

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

ik weet niet welke kant de tourrit opgaat tijdens de meeting in limburg maar ik weet een leuk adresje om iets te eten. maar dat is dan wel in eijsden. de eigenaars hebben ook een ax.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Verooke wrote:ik weet niet welke kant de tourrit opgaat tijdens de meeting in limburg maar ik weet een leuk adresje om iets te eten. maar dat is dan wel in eijsden. de eigenaars hebben ook een AX.


Eten zal er niet inzitten tijdens de rit. 's Avonds is namelijk BBQ :D
Wel natuurlijk terrasje pikken, ijsje eten enzo

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

dat bedoelde ik eigenlijk wel. even op het terras gaan zitten en eventueel iets kleins (een ijsje ofzo) te eten.

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Die tourrit + activiteit (eten, drinken) kun je best aan mij over laten. :D

Alleen het weekend plannen wordt erg moeilijk, ik ben in week 33 en 34 op vakantie. Tot en met week 30 wordt ook moeilijk, i.v.m. werk. Dan blijft de limburgse bouwvak (31-32) dus nog over. Kijk in naar het werkrooster van Jennifer dan blijft alleen 13-14 augustus over (week 32).

Dan is er ook nog een mogelijkheid in dat ik dit laatste weekend al op vakantie vertrek. Er zijn voor mij eind juli, begin aug. nog twee weekenden mogelijk, waarbij is vrijdag nog nachtdienst draai. Een dag vrij pakken is natuurlijk mogelijk indien dit op tijd bekend is. Ik zie dat peter deze periode niet kan.


Dit zal waarschijnlijk bij meer mensen het probleem worden in de zomer. Je kunt natuurlijk ervoor kiezen om het naar de zomervakantie te doen, maar dan is er weer full speed zwolle.

:? :? :?


Mocht het nu niet geregeld kunnen worden houdt ik gewoon een feestje :D
Grtz, Rik

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Rik wrote:Die tourrit + activiteit (eten, drinken) kun je best aan mij over laten. :D

Alleen het weekend plannen wordt erg moeilijk, ik ben in week 33 en 34 op vakantie. Tot en met week 30 wordt ook moeilijk, i.v.m. werk. Dan blijft de limburgse bouwvak (31-32) dus nog over. Kijk in naar het werkrooster van Jennifer dan blijft alleen 13-14 augustus over (week 32).

Dan is er ook nog een mogelijkheid in dat ik dit laatste weekend al op vakantie vertrek. Er zijn voor mij eind juli, begin aug. nog twee weekenden mogelijk, waarbij is vrijdag nog nachtdienst draai. Een dag vrij pakken is natuurlijk mogelijk indien dit op tijd bekend is. Ik zie dat peter deze periode niet kan.


Dit zal waarschijnlijk bij meer mensen het probleem worden in de zomer. Je kunt natuurlijk ervoor kiezen om het naar de zomervakantie te doen, maar dan is er weer full speed zwolle.

:? :? :?


Mocht het nu niet geregeld kunnen worden houdt ik gewoon een feestje :D


Daarom binnenkort ff bijeen komen, en dan kunnen we een datum kiezen.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Oke, wanneer komen we even bij elkaar. Komende zaterdag? Ik denk dat ik dan wel kan.

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: ThuJun12, 2003 3:51:21 PM
Location: Sittard
Contact:

Post by Maarten v E »

zatrerdagmiddag ben ik ook van de partij

gr
Maarten

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Zaterdagmiddag vind ik ook prima.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

En waar spreken we ergens af. Het liefst wel pas in de loop van de middag. Niet te vroeg.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

citro-power wrote:En waar spreken we ergens af. Het liefst wel pas in de loop van de middag. Niet te vroeg


Rond uur of 16.00?

Terras in Heerlen?

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Lijkt me oke. Ik zal ff met mijn vriendin overleggen.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

16.00 uur in Heerlen is oke. Waar spreken we ergens af. De kromme toeter?

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Prima, ben alleen op tijd weer weg, heb nog een aantal feestjes. (hopelijk haal ik de laatste ook)
Grtz, Rik

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Als er weer een georganiseerd wordt ben ik van de partij, ik woon toch niet zo heel erg ver weg :lol:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Rik wrote:Prima, ben alleen op tijd weer weg, heb nog een aantal feestjes. (hopelijk haal ik de laatste ook)


Wat mij betreft kunnen we ook uurtje eerder afspreken als dat beter uit komt. En anders gewoon 16.00 @ Kromme Toeter.

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Ik wil me dan bij deze even afmelden want heb 's middags ook een verjaardag :?
Neem aan dat ik wel hoor wat jullie afgesproken hebben.

Locked