Joost wrote: klopt 18 juni wordt het een tourrit + bbq @ strand van Almere
maar dan nog blijft 12 juni een nieuwegein meeting die tevens vermeld staat op bovengenoemde link
DOM , ik ben gewoon te lui om naar beneden te scrollen!!!
ok, ook heel leuk, die andere citroens zijn ook mooi!
Ik vind die saxo met die angel eyes vooral erg mooi.
Zijn d'r nog mensen uit omgeving hoorn, kunnen we eventueel gelijk op rijden ??
grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
mag je kamperen op het ac parkeerterrein ??
dan is het niet zo'n probleem ....
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
ik kom ook voor de eerste keer naar een meeting van jullie lijk me best gezellig is er toevallig iemand in de buurt van capelle of rotterdam waar ik misschien gelijk mee kan oprijden naar nieuwegein
hans106xsi wrote:mag ik wel kom het is namelijk geen AX
groetjes hans
tuurlijk mag je komen!~
iedereen is welkom! zeker omdat je Citroen een warm hart toedraagt niet iedereen is gelukkig genoeg om er daadwerkelijk 1 te mogen rijden
als iedereen waarvoor ik iets zou meebrengen mij nou eens een PB zou sturen :P dan hoef ik niet alles te onthouden..
lodie/weetjewel/citroel jullie spullen liggen klaar..
q01z wrote:als iedereen waarvoor ik iets zou meebrengen mij nou eens een PB zou sturen :P dan hoef ik niet alles te onthouden.. lodie/weetjewel/citroel jullie spullen liggen klaar..
om maar weer eens ouderwets te doen ..
Toppertje !!!
p.s. ik ga donderdag hier naar de sloop ...
Mocht iemand nog iets zoeken .... pb me ff dan kan ik het zondag meenemen mocht ik het vinden ...
ik schaam me ga met een peugeot (hans) naar de meeting .. maar goed vanwege een nieuw prjectje ga ik liever niet met de ax... tis trouwens wel de gaafste peup allertijden