Verslag Full Speed Rosmalen 2005

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Verslag Full Speed Rosmalen 2005

Post by Rik »

Op vrijdag zijn een aantal mensen komen helpen met de inkopen en de voorbereidingen van de stand op full speed en citromobile. 's Avonds is er natuurlijk wat gegeten en gedronken en zijn de meeste mensen op tijd gaan slapen om de volgende dag op 06.30 op te staan.

Zaterdagochtend een een groep opgereden naar citromobile en is de rest opgereden naar het autotron om de stand op te zetten. Dit verliep vrij goed, ondanks we rekening moesten houden met een flinke modderpoel. Het resultaat was een mooie stand:


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Om circa 12.00 begon het flink te regenen en te waaien. De marktkraam waaide om en een stalen standaard viel tegen de auto van Geert. Het dak waaide op en schuurde over de auto van Jeffry. Twee auto's met schade, een flinke tegenvaller dus.

Naardat de wind enigszins was gaan liggen hebben we de marktkraam en de party-tent boven de rally-auto's afgebroken.


Image

Image

Image

Image

Image


Image


Tijdens de regen is er een bezoek gebracht naar onze engelse collega Glenn. Hier heeft ieder lid lange tijd bij stil gestaan.


Image

Image

Image

Image

Image


Een aantal leden zijn om half 4 vertrokken naar de camping, hier troffen zij een totaal verbogen party-tent van 6x3 meter aan, welke geleend was. Deze hebben we afgebroken en na een half uur, hebben we ons daar over heen gezet en zijn we doorgegaan met de voorbereidingen van de bbq en avondinvulling.

Inmiddels werd het steeds drukker op de camping. Maar iedereen wist een plaatsje te vinden voor zijn/haar ax en tent.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Daar we het niet wilden wagen om nog een party-tent te verliezen, zijn we samen met de camping-eigenaar tot een oplossing gekomen. Hij had hier namelijk een grote schuur staan waar een aantal caravans en auto's in stonden. Deze schuur is vervolgens leeg gehaald, en hebben we hier de bbq gehouden.

Image

Image

Image


Na de BBQ kregen de dames het wat kouder, dus vandaar dat we hebben gezorgt voor een lekker warm kampvuur. Hier hebben we de rest van de avond doorgebracht onder het genot van een pilsje en een wijntje.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Zondagochtend zijn we weer vroeg opgestaan en zijn de mensen van de stand richting full speed vertrokken voor de stand-opbouw welke voor een prijs heeft gezorgt.

Een aantal leden zijn achtergebleven op de camping en hebben de boel een beetje opgeruimd.




Wil iemand anders een verslag van de zondag geven, daar ik helaas de zondag niet op full speed heb doorgebracht. Vervolgens kan er ook iets over citromobile verteld worden. Dit alles met bijbehorende foto's natuurlijk :D
Last edited by Rik on TueMay17, 2005 7:15:07 PM, edited 3 times in total.
Grtz, Rik

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Wie volgt?
Grtz, Rik

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Rik wrote:Wie volgt?


martin zou volgen

en Marc voor Citromobile!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Ik heb trouwens geen funny- foto's geplaatst, zie hiervoor:

http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5132
Grtz, Rik

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

mis nog een hele hoop foto's .. kom op mensen?? groepsfoto bv :S
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Joost wrote:
Rik wrote:Wie volgt?


martin zou volgen

en Marc voor Citromobile!


komt komt!!

marc is druk enzo.. (vrouwen.. :roll:) maar komt eraan! mn foto's staan ook nog niet eens online volgens mij
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

zet die fotos die ik jou heb gestuurd ook even meteen online dan ;)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Martin is weer helemaal terug @ forum, na zo'n 3 weken hier NIET geweest te zijn.
Ondanks dat ga ik aankomende week alsnog proberen om een verhaaltje
op papier uuh... ik bedoel Word te zetten en dan komt het hier wel te staan.
Ik hou jullie op de hoogte... 8)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Locked