Ff een lijstje van wie er gaan proberen te komen:
Ivar (aka Browny)
Marc (aka q01z)
Chris (aka Drake)
Joost (aka pcrodent)
Roel (aka Citroel)
Anouschka
Peter (aka popmart)
Rob (aka RobGT)
Rob (aka Kakelbont)
Ger (aka Gertjuh)
Sandra (aka Sanniesmurf)
Geert (aka AX_POWAH)
Peter (aka Peturtjuh)
Martin (aka Citro?nAXDriver)
Rik (aka Witte)
Thomas (aka Thommes)
Marcel (aka artic)
Michael (aka Foxhunter)
Ralph
Stefan Posthumus
Dik en Dorie (aka blackcats)
Peter (met de Chic)
Cees (aka OpaGT)
Dirk
Erik (aka Eriks)
Maarten van E
Met andere auto:
Hans (aka Hans106xsi) (peugeot 106)
Remco (aka Remy) ( Renault Clio )
Misschien:
Robin (aka MUSKETIER)
Joost
Sander
Last edited by Browny on SatJun11, 2005 9:12:03 AM, edited 41 times in total.
Eigenlijk moet ik trainen voor de vierdaagse.. Zoals elke zondag. Maar ik ga het proberen. Anders is het oktober voor ik er weer eens ben en daar vind ik het te leuk voor
Aangezien q01z en ik nog wat "bussiness" te doen hebben ben ik wel van plan te komen als hij er is ...
Grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
q01z wrote:aangezien jeweetwel zegt dat ik er ook ben, ben ik er
Laatste keer dat ik het nakeek leefde we in een vrij land q01z
Grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Vakantie gaat nu definitief niet door dus ik denk dat ik wel kom! Wel iets later dan de vorige keer want toen stonden we er echt een beetje remy bij. Waren toen volgens mij alleen nog een paar leden van Citrosport.
Anouschka wrote:Vakantie gaat nu definitief niet door dus ik denk dat ik wel kom! Wel iets later dan de vorige keer want toen stonden we er echt een beetje remy bij. Waren toen volgens mij alleen nog een paar leden van Citrosport.
?????, waren ik, tankdriver en gertjuh er nog niet?
Ik dacht dat wij als eerste waren toen.