Citromobile Stand
Moderators: Browny, webmasters
Citromobile was mooi, paar leuke dingen gescoord! Alleen heb ik de stand van de AX club niet kunnen vinden. Goed verstopt ofzo, heb heel wat clubstands gezien en wel 3x de hele hal doorgelopen. Met 2 man, en we hebben het allebei niet gezien. Na 2 uur hadden we de beurs aardig gezien, bovendien verwachte mijn schoonmoeder ons. Tja, het bleef moederdag natuurlijk. Bovendien had ik onwijs zere benen, kon echt amper lopen (nu nog steeds last van) vraag me niet waar het van komt, heb niks geks gedaan. Zaterdag zelfs alleen maar gezeten in de kroeg
Zag ook weinig AX-jes op de parkeerplaats, en volgens mij maar 1 van een clublid. Was een zwarte AX, met iets van AX club op het dasboard.
ps: AX club stond ook niet op de plattegrond die je daar kreeg....
ps2: Nu heb ik dus nog steeds geen girlie AX CLUB shirt
Zag ook weinig AX-jes op de parkeerplaats, en volgens mij maar 1 van een clublid. Was een zwarte AX, met iets van AX club op het dasboard.
AX stand stond ergens aan het begin in het midden ongeveer. Stand was inderdaad vrij klein, maar als je de hele hal doorloopt eigenlijk niet te missen.
Op parkeerplaats stonden inderdaad vrij weinig AX-en. Wel een GT (zou ook GTI kunnen zijn) met kenteken dat begon met FH - DP (of andersom).
Verder vond ik van Citromobile de parkeerplaats vele malen leuker dan de hal
Op parkeerplaats stonden inderdaad vrij weinig AX-en. Wel een GT (zou ook GTI kunnen zijn) met kenteken dat begon met FH - DP (of andersom).
- Joris
- AX Master Spammer
Anouschka wrote:Citromobile was mooi, paar leuke dingen gescoord! Alleen heb ik de stand van de AX club niet kunnen vinden. Goed verstopt ofzo, heb heel wat clubstands gezien en wel 3x de hele hal doorgelopen. Met 2 man, en we hebben het allebei niet gezien. Na 2 uur hadden we de beurs aardig gezien, bovendien verwachte mijn schoonmoeder ons. Tja, het bleef moederdag natuurlijk. Bovendien had ik onwijs zere benen, kon echt amper lopen (nu nog steeds last van) vraag me niet waar het van komt, heb niks geks gedaan. Zaterdag zelfs alleen maar gezeten in de kroeg
De stand was niet te missen als je het echt wilde vinden!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Popmart wrote:AX stand stond ergens aan het begin in het midden ongeveer. Stand was inderdaad vrij klein, maar als je de hele hal doorloopt eigenlijk niet te missen.
fh-dp-15 volgens de foto van zaterdag avond op de camping
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
- Joris
- AX Master Spammer
Anouschka wrote:Nou sorry hoor. Wij konden het iig niet vinden maar goed....
Heb verder leuke dingen gescoord dus no hard feelings aub!
ps: Joris, was dat jouw AX?
Dat was mijn ax inderdaad
Maar het was met 2 man ook goed te doen!
Watvoor leuks heb je gekocht?
Er lag 1 sportstuur met naaf en een losse naaf voor type 2 en verder nog wat achterlichtjes enz maar meer heb ik niet gezien voor een ax.
Heb wel een paar zeer gave posters gekocht
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Vond Citromobile erg gaaf en nog veel gaver dat de AX club er een stand had. We lijken wel een echte serieuze vereniging
Hulde voor de leden hier die dat voor elkaar hebben gekregen.
De locatie van de stand vond ik prima, was niet te missen vanaf de SM chapron.
Heb me eerste DS gekocht, 1:16 weliswaar, maar's een begin.
Later nog meegedaan aan de Bobtocht. Ging, zoals eigenlijk altijd alles met 2cv rijders, volkomen chaotisch. Eendje reed naar Bilthoven inplaats van de A27 op, dus iedereendje reed naar Bilthoven
Op de snelweg was het te druk om in colonne te kunnen rijden, maar een oude 2cilinder wist later de boel zo op te houden dat alleen eendjes daar achter wilde rijden. In ieder geval pret voor tien.
En zag op de barbecue dat mijn Axje nog gespot was
Hulde voor de leden hier die dat voor elkaar hebben gekregen.
De locatie van de stand vond ik prima, was niet te missen vanaf de SM chapron.
Heb me eerste DS gekocht, 1:16 weliswaar, maar's een begin.
Later nog meegedaan aan de Bobtocht. Ging, zoals eigenlijk altijd alles met 2cv rijders, volkomen chaotisch. Eendje reed naar Bilthoven inplaats van de A27 op, dus iedereendje reed naar Bilthoven
Op de snelweg was het te druk om in colonne te kunnen rijden, maar een oude 2cilinder wist later de boel zo op te houden dat alleen eendjes daar achter wilde rijden. In ieder geval pret voor tien.
En zag op de barbecue dat mijn Axje nog gespot was
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber
Balen man dat ik die beurs heb gemist ...als ik iedereen zo mag horen was het zwaar oke ...
greetz,
WeetJeWel
greetz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Popmart wrote:Anouschka wrote:Ik heb alleen geen schaalmodellen van een AX gezien. Vond ik wel jammer!
Was ik ook naar op zoek, maar ook niet gevonden.
Ongeveer in het midden van de onderdelen-beurs stond een rooie plastic AX, 1:16. Een beetje Playmobil achtig, niet echt de moeite waard. Stond er vorig jaar ook, dus zal er volgend jaar ook wel weer staan
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.