Eigen meeting van de axclub

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Jaaaaah eigen meeting

Strak plan maar wel op een vaste locatie
10
26%
Strak plan telkens op een andere locatie
24
63%
Nee citrosport rulez
4
11%
 
Total votes: 38

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Eigen meeting van de axclub

Post by Sander »

Wat vinden jullie ervan om een eigen meeting te geven? Afgelopen meeting van citrosport was super. Maar er stonden 5 auto's van citrosport en 10 van de axclub. Ik denk dus dat we genoeg gegroeid zijn voor een eigen meeting. Ook is het dan misschien wel leuk om dat maandelijks in een andere provincie te doen. Zodat ook de mensen die niet het budget of de tijd hebben om naar het midden des lands af te rijden :) kunnen komen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Het maakt mij opzich niet zo heel veel uit. Maar een punt in het midden van t land is natuurlijk wel makkelijk. En ja, wat citrosport betreft, deze keer waren ze wel heel erg in de minderheid ja. Maar goed, we zien wel wat de meerderheid vindt.
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

tja het is idd voor Citrosport erg vervelend aan het worden.
maar zoals ze zelf zeggen, het is geen meeting georganiseerd door Citrosport.

verders voor de meeste wel een zeer leuk idee.
stel voor om:
noorden, midden zuiden, en zo flink door te wisselen, maar Utrecht bevalt me erg goed (ivm de afstand)
verders staat er nog Zwolle in aantocht, sint oedenrode is geweest, Rosmalen en Lelystad
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Limburg

Post by Rik »

Er is hierin het uiterste zuiden van het land ook genoeg te regelen. Maar volgens mij is daar niet veel vraag naar, helaas. Wel zouden er dan ook leden van Cit-vicious kunnen komen.

Een afstand tot Rosmalen of iets dergerlijks is ook erg goed te doen vanuit hier.

------__-------__--------__------

Grtz, Rik

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

rosmalen nieuwegein is niet zo ver hoor :lol:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

In het noorden zijn genoeg open terreinen te vinden.. Waar makkelijk wat leuke dingen gedaan kunnen worden :twisted:

Dus ik stem voor Grunnen! Kunnen andere leden ook eens een roteind rijden in hun AX voor een meeting..

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Prima idee

Post by Eriks »

Ja prima idee. Kunnen we meteen combineren met een tourtocht.

Eerst een tocht rijden en daarna afspreken op een afgesproken (wisselende) locatie. Zodat je ook nog kunt komen als je niet mee gaat touren.

voor ieder wat wils!

Het Noorden is prima, maar het zuiden is ook mooi. Mijn AX verlangt weer naar de Furkapas en andere bergwegen. Die hebben we niet echt, maar zuid limburg doet zijn best!

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Een eigen AX-meeting.... dat zou wel erug GAAF zijn :!: :!: :!:
Het lijkt mij dan het leukste als de meetings verspreid door Nederland
gehouden zouden worden... zie je ook nog es wat van de wereld!
Als we op die manier nog meer leden kunnen laten komen naar de meetings,
dan vind ik het een goed idee.
We moeten hierover nog maar es goed gan overleggen met ALLE leden.
Mara ik moet zeggen dat me de huidige locatie ook wel aan staat hoor.
Iedereen weet het te vinden en ligt mooi midden in het land.
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: WedJul09, 2003 7:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Post by HellDuke »

Precies wat Martin zegt. Nieuwegein ligt mooi centraal en er is ook veel parkeerplek. Trouwens, als je als club zelf meetings gaat houden, zou ik iets doen van elke 3e zondag vd maand of zoiets.

Volgende keer de partytent joost :D :D
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

HellDuke wrote:Precies wat Martin zegt. Nieuwegein ligt mooi centraal en er is ook veel parkeerplek. Trouwens, als je als club zelf meetings gaat houden, zou ik iets doen van elke 3e zondag vd maand of zoiets.

Volgende keer de partytent joost :D :D


Ja, die van 6x3 meter... mag je wel op tijd komen en zorgen dat ie staat om 12.00 uur,. :twisted:

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

We gaan naar een meeting en we nemen mee.
- partytent
- bbq
- houtskool en aanmaakblokje
- bbq vlee
- drinken
- tafel en stoelen
- afzetlint en pionnetjes
- vergeet niet de servetjes (is lullig om die te halen bij de AC :oops: )

Dus mensen, dit worden meetings om nooit te vergeten, als de vrouwen nu dan nog niet mee willen komen, dan weet ik het ook niet meer. :(

Groeten vanuit het Bourgonische Brabant. 8)
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Tha Bert wrote:Ja, die van 6x3 meter... mag je wel op tijd komen en zorgen dat ie staat om 12.00 uur,. :twisted:

ja want er zijn elke keer weer een "stelletje ongeregeld" die bijna ziekelijk vroeg
aanwezig zijn op de meetings, ik heb het dan over Jeffry in juli, maar ook
over Sander en Bertram deze meeting en natuurlijk ikzelf, die vreselijk
z'n best doet om ook een keer V??R 12 uur aanwezig te zijn, maar wat niet wil lukken :cry: :wink: :D :lol:
Misschien is het dan ook een goed idee om je "oude" aandrijfassen UIT
je kofferbak te halen Joost :twisted: :twisted: :twisted:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ja.. en dan nog 45 min. op de parkeerplek van de Mc in Heerenveen staan wachten... en dan nog te vroeg komen.. Nou michiel, volgende keer geen 10 uur.. maak er maar 11uur van.. kom ik ook eens als een gek aanscheuren.. En zoals joost zei: Vlak voor het oprijden van de parkeerplek effe je mistlichtjes aan doen, want zo doet iedereen het.. :D

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Klerezooi, vandaar dat ik zo verrekte weinig aandacht trok toen ik de parkeerplaats op kwam rijden in mijn "stoere" AX. :( :( :(

Maar mistlampen staan nu ook officieel op de lijst met graag gewilde spulletjes voor mijn AX. :) :) :)

Voor de volgende meeting moet ik dus maar iets anders bijzonders verzinnen. Pfff gelukkig heb ik nog een kleine maand. MZZLS
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Dan wil je eerst een andere bumper zeker?? Of gooi je er ook van die halogeen bouwspots tegen aan? :twisted:

jurgentanghe
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 2
Joined: TueAug26, 2003 9:59:48 PM
Location: Lichtervelde

Meeting

Post by jurgentanghe »

Hoi AX-fans,

met een spreiding van de meetings over het ganse land, kun je ook tegemoet komen aan de Belgische AX-liefhebbers. Er zijn er hier al een paar lid, maar reken maar, er rijden er nog honderden langs Vlaamse wegen. Als we er enkele kunnen overtuigen...

Misschien een meeting in Belgi?, ooit, soms, je weet maar nooit...

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Dat lijkt me zeker niet verkeerd. Eerst belgie en dan de wereld. Of wordt ik nu al te enthousiast.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Okey stop hier maar met rare ideeen gaat weer nergens heen !!

Maar meatings door ut ganse land lijkt me leuk zo lang het niet in de uiterste hoeken wordt gehouden

helemaal in groningen of in limbo land
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Joost kwam eens met het idee om het in te delen in noord midden zuid. dat is een mogelijkheid. Maar andere indelingen zijn ook mogelijk. Als iemand een goeie meetingplaats weet, graag. Misschien een stuk of 3/4 verspreid door het land. Het is ook wel sociaal om een erg zuidelijke plaats te hebben zodat de belgische members ook eens kunnen komen. Nou ja bestook die topic maar met ideeen, plaatsen, tijdstippen, enz.

Zat zelf te denken aan een plek bovenin Drenthe, regio Amsterdam ergens tussen Apeldoorn en Enschede, en dan onderin noord brabant. Maar ik heb nog niet gekeken waar alle leden vandaan komen. Ga dat eerdaags wel doen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Swatchyaxowner wrote:Maar meatings door ut ganse land lijkt me leuk zo lang het niet in de uiterste hoeken wordt gehouden, helemaal in groningen of in limbo land


vok joe jeffrey.. Groningen is helemaal niet een uiterste hoek, we kunnen het niet helpen dat jij lekker in et midden vant land woont.. althans dat jij centraler woont dan ikke...

Ik gaat dus echt niet eens in de maand naar nieuwegein.. Da wordt mij te gek.. Effe zondagje 400 km rijden :? :evil:

Locked