Heeft het wel zin om naar zoiets te komen met een versgekochte (begin november) en vrij snel daarna (twee weken later, met wat laswerk) APK-gekeurde AX Image uit januari 1991 (106.000 km, 1.1 liter blokje met injectie ook nog: best pittig, moet ik zeggen) Kan nog errug weinig laten zien (niets!) maar heb wel v??l behoefte aan info...
Ok mijn rijbewijs heb ik gehaald...... dus nu mag ik legaal met mijn AXje op pad :d!!! Heb er nog bijna niets aan gedaan maar wil zeker ideeen op doen! Dus als mijn girl die dag optijd richting huis gaat kom ik zeker die kant op samen met een monteur!
stuiterbal wrote:Ok mijn rijbewijs heb ik gehaald...... dus nu mag ik legaal met mijn AXje op pad :d!!! Heb er nog bijna niets aan gedaan maar wil zeker ideeen op doen! Dus als mijn girl die dag optijd richting huis gaat kom ik zeker die kant op samen met een monteur!
stuiterbal wrote:Ok mijn rijbewijs heb ik gehaald...... dus nu mag ik legaal met mijn AXje op pad :d!!! Heb er nog bijna niets aan gedaan maar wil zeker ideeen op doen! Dus als mijn girl die dag optijd richting huis gaat kom ik zeker die kant op samen met een monteur!
Gefeliciteerd! Veel rij plezier en ook veel plezier met je AX
Zeker komen,
uhmmm.. ik had gezegd nee. Maar mis martin te hard ( ). Best kans dat ik dus ook die kant op kom... maar dat blijft een verassing hahaha... leuk zo'n vervroegd kerstkado
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
frisovangent wrote:Ik kom ook, waarschijnlijk rij ik met Joris mee dus dan blijft mijn AXje thuis staan .. Maar wie weet, misschien neem ik hem wel mee
tssss naar een meeting neem je de ax toch wel mee zeker!
En wat zeg je dan Rob Dank je wel Martin voor het "sticky"
Bedankt hoor Martin! Volgens mij mijn 1e sticky (in 1,5 jaar!)
Misschien is het een idee om naar alle leden een e-mail te sturen? Of is dat een beetje overdreven?
Ik bedenk me trouwens tot mijn grote schrik dat het volgende week al is!!! Betekend dat ik nog maar 6 dagen heb om mijn auto een beetje schoon te krijgen En dat in deze kou
Iemand trouwens al weer eens iets van Bertram gehoord?
Welke 4 mietjes ( ) hebben trouwens 'geen zin' gestemd?
ik stond gisteren al van 'yes morgen meeting!' ik mn auto stofzuigen enzo.. loop ik naarbinnen zie ik op de digitale kalender '11dec' staan.. heb ik weer :P
ik ga m overigens niet wassen.. teveel werk tenzij jullie slijmen
Ow mocht ik zondag niet geheel wakker en/of nuchter overkomen. Zaterdag een verjaardag in Amsterdam. Ow man het gaat wel zo fout
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik heb mijn auto vorige week gewassen toen ie naar de carglass moest, maar denk dat ik misschien vrijdagmiddag nog ff een stofzuigertje erdoor haal, moet natuurlijk wel een beetje indruk maken... brushteeth