Jongens,
Voor de liefhebbers: 7 november rij ik de Euregio Rally in Hengelo. Duurt ongeveer van 10 uur tot 18 uur...
meer informatie op
http://www.euregiorally.nl
7 November Hengelo: Euregio Rally met AX GTI A5
Moderators: Browny, webmasters
Euregio
Hai,
Ik heb jullie zien rijden en vroeg me eigenlijk af wat er was gebeurd midden op dag. Ik zag opeens een andere voorbumper op de auto zitten en de grille was weg. Zijn jullie ergens de bocht uit gegaan?
Autootje deed het trouwens goed. Jullie zaten op goede tijden was mijn indruk. In ieder geval een paar fotos gemaakt en een videotje...
Vertel eens wat meer van de verschillen tussen jullie A5 auto en een gewone GTi?
Groetjes,
Harry
PG-36-ST BX SPORT
DN-PB-85 AX GT inj
42-PL-PX Picasso 2.0HdiF16V-PSAspec
Ik heb jullie zien rijden en vroeg me eigenlijk af wat er was gebeurd midden op dag. Ik zag opeens een andere voorbumper op de auto zitten en de grille was weg. Zijn jullie ergens de bocht uit gegaan?
Autootje deed het trouwens goed. Jullie zaten op goede tijden was mijn indruk. In ieder geval een paar fotos gemaakt en een videotje...
Vertel eens wat meer van de verschillen tussen jullie A5 auto en een gewone GTi?
Groetjes,
Harry
PG-36-ST BX SPORT
DN-PB-85 AX GT inj
42-PL-PX Picasso 2.0HdiF16V-PSAspec
Citrofilus Totallus
@Harry,
We hebben op proef 3 een aanvaring met een hek gehad! Heeft ons twee en een halve minuut gekost! Op de laatste proef de lampen kwijtgeraakt, terwijl we hem in het donker reden!
De tijden liepen inderdaad wel goed ! Bijna allemaal 2e tijden in de klasse en 1 1e. De twee proeven met pech waren we geloof ik laatste in de klasse. Eindresultaat: 3e van de 6.
De veranderingen zijn:
- Motor 130pk door: nokkenas, kop geflowed, uitlaat + inlaat anders, andere computer
- Onderstel van SAXO VTS met Bilstein schokdempers en stijvere veren
- Remmen SAXO VTS 16V (incl. hoofdremcilinder etc.)
- Velgen Peugeot 205 GTI 1.9
- Korte close-ratio versnellingsbak (13x64 eindreductie)
Groeten en wellicht tot vaker!
We hebben op proef 3 een aanvaring met een hek gehad! Heeft ons twee en een halve minuut gekost! Op de laatste proef de lampen kwijtgeraakt, terwijl we hem in het donker reden!
De tijden liepen inderdaad wel goed ! Bijna allemaal 2e tijden in de klasse en 1 1e. De twee proeven met pech waren we geloof ik laatste in de klasse. Eindresultaat: 3e van de 6.
De veranderingen zijn:
- Motor 130pk door: nokkenas, kop geflowed, uitlaat + inlaat anders, andere computer
- Onderstel van SAXO VTS met Bilstein schokdempers en stijvere veren
- Remmen SAXO VTS 16V (incl. hoofdremcilinder etc.)
- Velgen Peugeot 205 GTI 1.9
- Korte close-ratio versnellingsbak (13x64 eindreductie)
Groeten en wellicht tot vaker!