Citromobile 2014 - 3 & 4 mei: "20 CitroMobielen"
Moderators: Browny, webmasters
Re: Citromobile 2014 - 3 & 4 mei: "20 CitroMobielen"
Tot morgen! AX moet nog wel even gewassen worden morgenochtend. 

-
- AX super weirdo
De Tjaffer en ik zijn er klaar voor .... ik gooi mijn bakkie kof naar binnen en dan ga ik op pad.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Ik kon dr helaas niet bij zijn dit jaar, maar mocht iemand de poster met de TU-motor voor me kunnen regelen, graag! 

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Ik ben vandaag even langs geweest.
Wat kiekjes gemaakt
Ik had verwacht dat het wat meer een tentoonstelling zou zijn.
Het is dus meer een beurs waar iemand zonder een Citroën van voor 1990 weinig te zoeken heeft.
Maar toch een setje strakke pedaalrubbers gescoord!

Wat kiekjes gemaakt
Het is dus meer een beurs waar iemand zonder een Citroën van voor 1990 weinig te zoeken heeft.
Maar toch een setje strakke pedaalrubbers gescoord!

Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
de tentoonstelling is de parkeerplaatsWheelnut wrote:
Ben beide dagen geweest en ik vond het weer geweldig! Heb ook nog wat leuke spulletjes gescoord, maar daar bericht ik in m'n wie=wie nog wel over 

Mijn wie=wie

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Spulletjes noemt ie datTvL wrote:Ben beide dagen geweest en ik vond het weer geweldig! Heb ook nog wat leuke spulletjes gescoord, maar daar bericht ik in m'n wie=wie nog wel over

Nu word ik wel nieuwsgierig Tjerk.
Ben het wel met wheelnut eens dat er voor modellen na 1990 weinig te vinden is op stands. Wordt vooral gedomineerd door de Citroën boegbeelden: 2CV, DS en CX. Zelfs spullen voor de BX vond ik tegenvallen?
Ben het wel met wheelnut eens dat er voor modellen na 1990 weinig te vinden is op stands. Wordt vooral gedomineerd door de Citroën boegbeelden: 2CV, DS en CX. Zelfs spullen voor de BX vond ik tegenvallen?

Gisteren op tijd vertrokken met Thomas om een dagje te helpen bij het bemannen van de stand. En als je met z'n 2-en gaat, wat is er dan leuker om met de AX GT te gaan?

Vooral erg veel mensen weer gesproken, heerlijk rondgelopen, paar boekjes gekocht, een mooie poster op de kop getikt en geluisterd naar het heerlijke geluid van een SM blok. Thomas heeft zich ook prima vermaakt.
Fenwick was er uiteraard ook

De buit van zaterdag

Natuurlijk moet er ook gegeten worden

Vandaag weer geweest, nu met z'n 4-en, Hester en Daniël zijn ook meegeweest. Weer gezellig ouwehoeren en nog even een dakkoffertje uitgeleend
Daniël is er al klaar voor

Dakkoffer, waar ga je met die AX naar toe???

Ook Tjerk nog even gesproken bij en over zijn nieuwe aanwinst

Vooral erg veel mensen weer gesproken, heerlijk rondgelopen, paar boekjes gekocht, een mooie poster op de kop getikt en geluisterd naar het heerlijke geluid van een SM blok. Thomas heeft zich ook prima vermaakt.
Fenwick was er uiteraard ook

De buit van zaterdag

Natuurlijk moet er ook gegeten worden

Vandaag weer geweest, nu met z'n 4-en, Hester en Daniël zijn ook meegeweest. Weer gezellig ouwehoeren en nog even een dakkoffertje uitgeleend

Daniël is er al klaar voor

Dakkoffer, waar ga je met die AX naar toe???

Ook Tjerk nog even gesproken bij en over zijn nieuwe aanwinst

-
- AX super weirdo

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Dat doe ik toch al?
Waar was jouw rose legging trouwens vandaag?