hallo allemaal,
ja zeker het was vet tof!!!!!!!!!!!! maar ook wij waren erg gaar van de stand-dag, vandaar dat wij zondag maar vertrokken zijn, effe slapen en daarna weer gebouwd aan m'n auto. alle problemen zijn nu opgelost op de spoiler na, dus bij deze een oproep: ik zoek een vette "over the top"spoiler. zo eentje als bij to fast en to furious. (als ik het teminste goed schrijf...) verder tja, ik heb het erg tof gehad, m'n eerste keer met de ax-club, maar het leek of ik jullie al jaren kende. toffe gasten ontmoet, weer een keertje gehakt (dat was erg lang geleden), lekker gegeten en gedronken, kortom allemaal bedankt voor de openheid en gezelligheid, ohja en zeker bedankt voor de support van iedereen van de ax-club tijdens de db-drag uitslag!!!!!!! dus eh je kunt mij er zeker weer bij rekenen de volgende keer.
ps wie gaat er over 2 maanden naar de jaarbeurshallen?? ook een tuningshow maar dan nog groter!!
het zal trouwens wel even duren voordat ik jullie namen in het hoofdje heb, maar de meeste weet ik nu wel.
GASTEN ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE GEZELLIGE TIJD DIE WE OP DE CAMPING EN FULLSPEED HEBBEN MEEGEMAAKT!!!!!!!!!
enne gabber, als je hulp nodig hebt met de kist voor die mooie JBL-etjes dan hoor ik het wel. MAZZEL :8 :tongue :mrgreen: :clown :evil :angel :alcoholic :kisses
groeten van artic!!!!
bedankje.......
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX liefhebber
Ik denk wel dat ik naar speed en design toe ga klonk wel leuk.
Jeffry heeft voor jou tijd eens een ax volgeladen met mdf dus maak je om hem maar geen zorgen. Dat gaat wel goed komen.
Smoke weed every half an hour
Jeffry heeft voor jou tijd eens een ax volgeladen met mdf dus maak je om hem maar geen zorgen. Dat gaat wel goed komen.
Smoke weed every half an hour
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX liefhebber