Kampeermeeting 6 t/m 8 sept Lieve Linge, omgeving Gorinchem.
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX super weirdo
Re: Kampeermeeting 6 t/m 8 sept Lieve Linge, omgeving Gorinc
ja/nee, als je dr in slaapt mag ik aannemen dat ie gewoon mag blijven staan. (wellicht moet je dan wel betalen voor "camper") maar de hele rij AX'jes die we op het terrein hadden gezet de vorige keer was toch niet helemaal de bedoeling..
(Wat wel een beetje flauw was, want het jaar daarvoor was er geen probleem, en hebben alle auto's de hele nacht op het veld gestaan..)
(Wat wel een beetje flauw was, want het jaar daarvoor was er geen probleem, en hebben alle auto's de hele nacht op het veld gestaan..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Andere eigenaren die alles hebben opgeknapt. Ik zal ze even bellen voor de zekerheid, maar als je er in slaapt zal het wel ok zijn. Toerrit is nog niet geregeld, dus er is nog geen planning daarvoor.
Auto's moeten idd op de parkeerplaats.
Auto's moeten idd op de parkeerplaats.
Ok, thanks!
Mijn wie=wie
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
-
- AX liefhebber
Ik zou graag ook willen komen. Lijkt me wel leuk een toerrit ,met alleen maar Citroën AX-en
Kan er iets worden afgesproken qua tijd en vertrek?
Citroën! What else?
@tvl, het is ok, wel even tactisch plekje uitzoeken
Wil je komen kamperen of alleen mee met de toerrit?CitroenZetiX wrote:Ik zou graag ook willen komen. Lijkt me wel leuk een toerrit ,met alleen maar Citroën AX-en
-
- AX liefhebber
Wil je komen kamperen of alleen mee met de toerrit?[/quote]
Toerrit en bbq?
En dan neem ik wel een paar flessen Franse wijn mee, ok
Toerrit en bbq?
En dan neem ik wel een paar flessen Franse wijn mee, ok
Citroën! What else?
Mooi, dan kom ik 1 nacht kamperen, zonder stroom Geld is overgemaakt.Browny wrote:@tvl, het is ok, wel even tactisch plekje uitzoeken
Mijn wie=wie
Volgende week is het al zover!
Wie neemt er een partytent mee? Zelf heb ik er geen.
Wie neemt er een partytent mee? Zelf heb ik er geen.
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Ik heb er twee klaarliggen. Vandaag ook de toerrit uitgezet, het is een mooie route geworden, ca 50km met een gemiddelde van zo'n 40 km/uur. Voor iedereen dus goed te doen en ook met de huidige brandstofprijzen lekker laagdrempelig.
-
- AX liefhebber
Ik kom op 7 september langs. Is er dan ook de BBQ en toerrit?
Citroën! What else?
De bbq is inderdaad zaterdagavond.
Het idee is om met de toerrit om ca 14.00 - 14.30 te starten op zaterdag. Hij duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur en dan nog ca 30 minuutjes pauze.
Zou iedereen het geld kunnen overmaken voor dit weekend? Betalingsgegevens staan in de openingspost.
Het idee is om met de toerrit om ca 14.00 - 14.30 te starten op zaterdag. Hij duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur en dan nog ca 30 minuutjes pauze.
Zou iedereen het geld kunnen overmaken voor dit weekend? Betalingsgegevens staan in de openingspost.
Rock's wrote:ik wil het een nacht proberen met Miranda, Emmie en Ozzy ... maar dan wel als het echt goed weer is ... dus een misschien voor ons
Aad, het wordt supergoed weer!
Hoe zit het met de voedselvoorziening vrijdagavond? Ieder voor zich?
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
In principe wel, iedereen druppelt op verschillende tijden binnen. Er is om de hoek een pannekoekenrestaurant en op de camping zijn er ook frietjes e.d. te koop, dus je hoeft niet per se een gasstelletje mee te nemen of een kampvuurtje te maken om wat warms te eten.Wheelnut wrote:Hoe zit het met de voedselvoorziening vrijdagavond? Ieder voor zich?
Enjoy aan iedereen die gaat zie de foto's wel verschijnen.
-
- AX super weirdo
Ik ben er niet bij ... ik lig morgen in de maas te dobberen op een boot
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Was een geweldige meeting! Lekker gereden, gegeten, geslapen en vooral heel veel gelachen Bij de volgende kampeermeeting ben ik zeker weer aanwezig, als het even kan.
Mijn wie=wie
Zo, 't weekend zit er weer op. Het was beren gezellig, Het eten was goed (op bas zijn kookkunst na ) veel gelachen, veel geleerd ook weer.
Volgend jaar sowieso weer. is iets om naar uit te kijken
Jullie enthousiasme over de AX heeft vooral bij mattijs een goede indruk gemaakt. als het voor hem een beetje mee zit zouden we hem misschien wel als nieuw lid kunnen verwelkomen.
En uiteraard bedankt voor de gezelligheid allemaal !!
Volgend jaar sowieso weer. is iets om naar uit te kijken
Jullie enthousiasme over de AX heeft vooral bij mattijs een goede indruk gemaakt. als het voor hem een beetje mee zit zouden we hem misschien wel als nieuw lid kunnen verwelkomen.
En uiteraard bedankt voor de gezelligheid allemaal !!