Brutus wrote:Is er ook een mogelijkheid om bijv. stroom te krijgen?
Ik denk dat ik zoveel foto's schiet.. dat ik gewoon stroom nodig heb om mijn digi camera als digi fototoestel op te laden...
Ik weet dit nog niet zo zeker eigenlijk... Ik heb het hier niet over gehad met de campingbaas.
Maar mocht het ECHT nodig zijn, dan moet het wel lukken hoor.
Brutus wrote:Is er ook een mogelijkheid om bijv. stroom te krijgen?
Ik denk dat ik zoveel foto's schiet.. dat ik gewoon stroom nodig heb om mijn digi camera als digi fototoestel op te laden...
Ik weet dit nog niet zo zeker eigenlijk... Ik heb het hier niet over gehad met de campingbaas. Maar mocht het ECHT nodig zijn, dan moet het wel lukken hoor.
laat ik het anders zeggen vorig jaar hadden we het wel
Wie zijn er eigenlijk zaterdag overdag al op speed?
Ik kan namelijk niet op zondag... moet vroeg in de middag weer naar 'huis' en dat vind ik dan een beetje zonde... bovendien ben ik dan zaterdag ook wat uitgeslapen Zou leuk zijn als ik niet alleen over de beurs hoefde te lopen...
Dan kan ik ook mooi 's avonds met de mensen die op de stand stonden naar de camping rijden.
Helaas, ik zal er niet bij zijn in Zwolle jammer genoeg
Thuis op het moment te veel stress dus leek me niet het goede moment om aan de andere kant van NL te zitten dat weekend. Hoe spijtig ook want had me er op verheugd.
Damn, de ouders van mijn vriendin vieren a.s. vrijdag der verjaardag dus ik kom waarschijnlijk pas Zaterdag. Of vrijdagavond laat. Tot hoe laat kan ik 's avonds op de camping komen? En ik heb 2 mensen opgegeven, maar denk toch dat ik alleen kom. Is dat een probleem?
Ik had meen ik ergens gelezen dat we zelf tentjes mee moesten nemen of niet? Of is er een andere slaapmogelijkheid op de camping? Anders moet ik ff heel hard gaan zoeken naar een tent op zolder
master-arnie wrote:Damn, de ouders van mijn vriendin vieren a.s. vrijdag der verjaardag dus ik kom waarschijnlijk pas Zaterdag. Of vrijdagavond laat. Tot hoe laat kan ik 's avonds op de camping komen? En ik heb 2 mensen opgegeven, maar denk toch dat ik alleen kom. Is dat een probleem?
Ik had meen ik ergens gelezen dat we zelf tentjes mee moesten nemen of niet? Of is er een andere slaapmogelijkheid op de camping? Anders moet ik ff heel hard gaan zoeken naar een tent op zolder
slapen a la jeffrey..... Misschien dat ik dat ook wel doe als ik geen zin heb om de tent op te zetten!
master-arnie wrote:Damn, de ouders van mijn vriendin vieren a.s. vrijdag der verjaardag dus ik kom waarschijnlijk pas Zaterdag. Of vrijdagavond laat. Tot hoe laat kan ik 's avonds op de camping komen? En ik heb 2 mensen opgegeven, maar denk toch dat ik alleen kom. Is dat een probleem?
slapen a la jeffrey..... Misschien dat ik dat ook wel doe als ik geen zin heb om de tent op te zetten!
Cool idee, maar heb geen idee wat je ermee bedoelt in de auto maffen ofzo? Daar liep ik ook aan te denken, maar me achterbank is nogal krap
Het lijkt me LOGISCH dat wanneer wij een camping hebben geregeld,
dat je dan zelf voor een tent (oid) zorgt, het is tenslotte een CAMPING.
Duz denk allemaal ook effe aan bestek, bekers, bord, tent, slaapzak, stoel enzovoort...
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.