Moest zeggen... baalde stiekem toch wel dat ik de ax niet mee had ... maar wel een paar gave fotos gemaakt !.. heb er al een paar via facebook verstuurd
Hier nog iemand die heel erg heeft genoten vamdeze mooie dag,
Het was mooi om te zien hoeveel ax-jes jullie weer bij elkaar hebben kunnen krijgen.
Ik was met de 205 rallye en ik heb me kostelijk vermaakt, de eerste sessie op versleten r888's en na de middag op michelin slicks. Nou dat was nogal een verschil en ook met het vrij rijden waren er niet veel wagens die voorbij kwamen. Dit circuit is echt perfect voor kleine snelle wagentjes.
Ik zal vandaag een link toevoegen van mijn rondjes vrijrijden.
Mvg dennis orgers
Ps als er nog mensen foto hebben van de witte rallye met zwarte motorkap, die ontvang ik graag
denny wrote:Je kon toch ook ergens de ronde tijden van de transponder opvragen?
hebbie dat nummer nog dan?
mylaps.com en dan je nummer invoeren
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Bijna klaar met uploaden... Album 2 bestaat al wel maar is op moment van schrijven nog bezig met bijvoegen...
Dat is een setje mooie foto's!!
Bossie wrote:
v.andriessen wrote:
denny wrote:Je kon toch ook ergens de ronde tijden van de transponder opvragen?
hebbie dat nummer nog dan?
mylaps.com en dan je nummer invoeren
Werkt volgens mij een paar jaar al niet meer voor transponders van Zolder.
Hier een stukje uit de originele mail welke van de organisatie is gekomen:
De transponder, laat ons toe om het geluid van uw wagen te meten, NIET uw
rondetijden! Deze transponder dient U alsvolgt aan te brengen: kleef de velcro sticker
aan de binnenkant en rechterzijde van uw wagen (bvb tegen de zijruit). Bevestig de
transponder met zijn velcrozijde tegen deze velcro sticker en controleer of het geheel goed
vast zit.
ik heb op een andere Site lezen dat ze het mylaps systeem hebben uitgeschakeld om het (ook bij het vrij rijden) competitieve rijgedrag in de perken te houden. jammer maar helaas zullen we maar zeggen.
Hier de foto's gemaakt door ..... (kan niet meer op de naam komen) Hier even klikken
verder heb ik nog wat filmpjes:
met Bas meerijden:
Superfoto's MBa en Fade!
Is het goed als ik deze gebruik bij een artikel / verslag over afgelopen vroemdag?
Zelf ook een paar foto's gemaakt.
Geen AX in actie op deze foto's. Alle AX'jes reden in dezelfde sessie en om nou tijdens het rijden te gaan fotograferen...
Rio97 wrote:Superfoto's MBa en Fade!
Is het goed als ik deze gebruik bij een artikel / verslag over afgelopen vroemdag?
Geen probleem! laat maar even weten welke je zoekt dan stuur ik ze op zonder watermerk in groot formaat. Na deze vakantie alle AX gerelateerde wel even uitzoeken en uploaden maar daar is de verbinding nu te matig voor om er zoveel nu te doen.