Super leuk dat jullie met zijn 2en toch nog de AXjes vertegenwoordigden !!! Het was geniaal gezellig. Bedankt!!!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Stilstaand de puzzels oplossen, tomtom instellen in de voorste auto, en eventuele andere zaken met handgebaren en lichtsignalen, of hoofd uit t raam bij stoplichten.. met 2 mensen in 1 auto was handmatig navigeren leuker geweest, en met walkie talkies was ook wel handig geweest.. (toen ik ineens n puzzel zag hangen, en als achterste van de 2 vol op de rem ging, was ik Jelle kwijt, die had de puzzel ook gezien maar was iets minder lomp dan ik )
Oh, en t helpt dat t rondom Jelle zn huis was, die wist praktisch alle straten zonder tomtom al te vinden
AlexanderB wrote:(toen ik ineens n puzzel zag hangen, en als achterste van de 2 vol op de rem ging, was ik Jelle kwijt, die had de puzzel ook gezien maar was iets minder lomp dan ik )
hahahahaha
Volgens mij zag ik die remsporen gister nog staan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).