Puzzeltocht 2 juni

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by gigawebs »

AlexanderB wrote: (en heb maar n halve tank nodig gehad, ligt toch echt aan jouw auto hoor, haha)
Ja er is zeker iets mis, dat zal ik niet ontkennen. ;)
ImageImageImage

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by Siemax »

Leuke foto's. Weer was top. Moet een leuke dag zijn geweest.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by gigawebs »

Was inderdaad heerlijk!
We waren zelfs nog eerste geworden. Smartrijders verslagen. :D.

Image
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by grietje »

Super leuk dat jullie met zijn 2en toch nog de AXjes vertegenwoordigden :D!!! Het was geniaal gezellig. Bedankt!!!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by Rio97 »

Ziet er leuk uit op de foto's.
Hoe was de samenwerking verder?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by AlexanderB »

Stilstaand de puzzels oplossen, tomtom instellen in de voorste auto, en eventuele andere zaken met handgebaren en lichtsignalen, of hoofd uit t raam bij stoplichten.. met 2 mensen in 1 auto was handmatig navigeren leuker geweest, en met walkie talkies was ook wel handig geweest.. (toen ik ineens n puzzel zag hangen, en als achterste van de 2 vol op de rem ging, was ik Jelle kwijt, die had de puzzel ook gezien maar was iets minder lomp dan ik :P)

Oh, en t helpt dat t rondom Jelle zn huis was, die wist praktisch alle straten zonder tomtom al te vinden :P
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Puzzeltocht 2 juni

Post by grietje »

AlexanderB wrote:(toen ik ineens n puzzel zag hangen, en als achterste van de 2 vol op de rem ging, was ik Jelle kwijt, die had de puzzel ook gezien maar was iets minder lomp dan ik :P)
hahahahaha

Volgens mij zag ik die remsporen gister nog staan :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply