ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Rio97 »

Image

Voor iedereen die zich wel 's afgevraagd heeft waar dat typische Engelse landschap is waar ze in Top Gear rond rijden met die Aston Martin.
Grote kans dat het Yorkshire in Engeland is. Aankomende zomer een erg mooie aangelegenheid om daar ook 's rond te rijden.
Van 9 t/m 12 augustus organiseren de Engelsen in het plaatsje Harrogate in Yorkshire de ICCCR 2012.
http://icccr2012.org.uk/new/index.html
Een internationale meeting voor alle Citroëns!

Zelf heb ik mij met de CX aangemeld.
Voor de overtocht is er een korting mogelijk:
http://www.poferries.eu/tourist/content/pages/iccc.html
Op het Citroën Forum loopt een topic om gezamenlijk een overtocht te boeken.
http://www.Citroën-forum.nl/forums/viewforum/31/
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Image

Recent heeft de AXClub een uitnodiging ontvangen om gezamenlijk met andere Citroën liefhebbers de oversteek per boot te maken:

Gezamenlijk naar de ICCCR 2012 in Harrogate: een veerboot vol Citroëns?

In september 2011 heeft een groep van meer dan 50 CX-liefhebbers een gezamenlijke reis naar Parijs gemaakt. Op de terrassen en in de restaurants kwamen gesprekken tot stand over Citroëns, maar ook over heel andere onderwerpen, zodat het echt gezellig is geworden.

Zowel op de terrassen in Parijs als in het topic op het forum is gesproken over een vervolg op die tocht. De keuze is gevallen op het organiseren van een gezamenlijke heenreis naar de ICCCR 2012. De initiatiefnemers kennen elkaar via het Citroën-Forum, maar doen dit op persoonlijke titel. Wat we gezamenlijk willen organiseren, is het verzamelen in Nederland en bij voldoende belangstelling ook in België, de overtocht, een mooie route naar het festivalterrein en een gezamenlijk diner op de dag van aankomst. Voor het verblijf ter plekke kan iedereen zijn eigen voorkeur volgen en op het festivalterrein kamperen, in een bed & breakfast overnachten of een meer of minder luxueus hotel uitkiezen. Met geïnteresseerde hotelgangers willen we een hotel kiezen waar we als groep kunnen verblijven en dineren. Nu reeds worden in het forumtopic (http://www.Citroën-forum.nl/forums/viewthread/192664/) in perfecte harmonie ideeën uitgewisseld over de overtocht en de route.
Of het IJmuiden-Newcastle, Hoek-Harwich, Rotterdam-Hull, Zeebrugge-Hull of Calais-Dover wordt, is nog niet bekend en dus kan iedere geïnteresseerde via een stemming nog invloed uitoefenen.

De initiatiefnemers willen het budget beperkt houden, want een bezoek aan de ICCCR brengt hoe dan ook een aantal onvermijdelijke kostenposten met zich mee, zoals brandstof, overtocht, entree, maaltijden en verblijf ter plaatse. Zo lang de reisroute nog niet gezamenlijk bepaald is en het bijbehorende budget nog niet bekend, hoeft niemand zich definitief vast te leggen. Heb je interesse, meld je dan op het Citroën-forum en neem vrijblijvend deel aan het besluitvormingsproces. Op naar de ICCCR!

PS Lezers die zich niet op het Citroën-Forum wensen aan te melden, kunnen de organisatoren bereiken via het e-mailadres citroenevent @ gmail punt com. (zonder spaties)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by grietje »

Tof!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Holländer »

Klinkt cool! ga me wel aanmelden denk ik!

Ook wel eens leuk om andere Citroëns te zien. Ben wel Citroën fan namelijk :wink:
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Bossie »

Klinkt erg gezellig maar deze laten we aan ons voorbij gaan. Komend jaar staat Le Citron Pressé al op de planning en we willen ook nog met de kinderen lekker op vakantie. (en zoveel vrije dagen krijg ik nou ook weer niet :( )
Image Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Losroyos »

Oeh klinkt leuk. Maar, ik weet het nog niet zo zeer, kwil alleen gaan als ik iemand mee kan krijgen van hier uit. en ik moet dan een plaatje van de kosten gaan maken.

ga kijken wat ik kan.

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Holländer »

Plaatje van de kosten zou voor iedereen wel handig zijn denk ik. Maar jah, wat in de openingspost al stond, zolang er geen afspraken zijn gemaakt is het lastig om te zeggen wat bijv. de bootreis gaat kosten i.v.m. kortingen enzo. Mss is het zowieso handig/gunstig als we gaan carpoolen? (al is dat wel minder leuk natuurlijk :wink: )
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Wij hebben al wel geboekt, dus al iets van de kosten uitgezocht.
Wij gaan al eerder omdat we het combineren met de vakantie.
De gezamenlijk reis hierboven vertrekt pas op 9 augustus.

Entree ICCCR 2012; 1 auto met 2 personen kwam omgerekend naar euro's op een kleine € 100,- uit.
Deze aanbieding loopt tot eind januari, daarna gaat het geloof ik 20 pond omhoog.

P&O heeft voor de boot Rotterdam - Hull en Zeebrugge - Hull een kortingsactie lopen tot half januari.
Voor een retour met 1 auto, 2 personen en een redelijke cabin kwamen wij op 426 euro uit.
Met een goedkope cabin zou het vanaf 316 euro moeten kunnen.
Voor lowbudget zou het ook zonder cabin mogelijk zijn, dan zijn er ruimtes met vliegtuigstoelen waar je kan slapen, maar dat zou je op de website op moeten zoeken.
De ICCCR korting is 20% en duurt tot half januari.

IJmuiden - Newcastle is wel een stuk duurder.

Een andere mogelijkheid is om naar Calais in Noord Frankrijk te rijden en de pont naar Dover te nemen. Deze is veeeel goedkoper, maar ook verder weg.
Utrecht - Calais - Dover - Harrogate is 800 km.

Tot slot is het ook wel handig om rekening te houden / van te voren te boeken omdat tegelijkertijd de Olympische Spelen in Londen worden gehouden.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: ICCCR 2012 Harrogate Yorkshire UK

Post by Holländer »

Goede info. Ik ga 't overleggen met mijn vriendin, dan zien we weer verder. 't is toch wel een hoop geld zo bijelkaar...
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Voor wie zin heeft om gezamenlijk de overtocht te maken met het initiatief via het Citroën Forum, de inschrijving is geopend!
http://www.Citroën-forum.nl/forums/view ... 5/#1566819
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply