Zondag 11 december: wintermeeting AC Nieuwegein
Moderators: Browny, webmasters
Re: Zondag 11 december: wintermeeting AC Nieuwegein
die heb ik misschien nog wel liggen..
-
- Total admin
hmmmz ik weet het nog niet. Ik denk dat ik mn benzinegeld wat ga sparen...
AX-kopen is verslavend.
-
- AX liefhebber
Het wordt tijd voor een clubsponsor die meetingkm's vergoedt (ja, met een t!)
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
-
- Kroonsteenpiraat
gaatum nii worden,,, iets met een vrijgezellen feest de avond ervoor ofzo
ik denk dat ik die dag ook maar gewoon diesel ga verstokenpocketmech wrote:Het wordt tijd voor een clubsponsor die meetingkm's vergoedt (ja, met een t!)
vanmiddag es kijken of we nog een xsara overhebben
Dan maken we er een AX Club alternatieve auto meeting van. Kom ik met de Saxo of C4
dat vind ik best een gaaf idee!Bossie wrote:Dan maken we er een AX Club alternatieve auto meeting van. Kom ik met de Saxo of C4
is losroyos ook es een keer stoer met zn shitvic
-
- Moeder Overste
Meeting gaat m ons niet worden (iets met een Saxo uit elkaar halen enzo)
Kan de CX ook weer 's naar een Nieuwegeinmeeting komenq01z wrote:dat vind ik best een gaaf idee!Bossie wrote:Dan maken we er een AX Club alternatieve auto meeting van. Kom ik met de Saxo of C4
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- profiel verwijderd
Een alto-meeting en ik kan niet komen met de Saxo... Balen!!!
-
- Bedreven AX driver
hoi mensen, is er nog iemand die een komplete veiligheidsgordel set kan gebruiken? ik heb ze kompleet voor de bestuurders en passagiers stoel ( 2 stuks) en voor de achterbank( 3 stuks dus) Totaal 5 stuks.Het enige dat ontbreekt ( denk ik) zijn de houders bij de voorstoelen waar je de gordels in vastklikt. Ze werken nog perfect en rollen heel goed terug!
Over de prijs worden we het gegarandeerd wel eens, ik neem ze in ieder geval mee naar de meeting!
Ook het contactslot is al vergeven aan Mark ( hollander) De wieldoppen gaan waarschijnlijk naar Linda.
Ik hoor het wel....
Tot 11 december alle!!!
Over de prijs worden we het gegarandeerd wel eens, ik neem ze in ieder geval mee naar de meeting!
Ook het contactslot is al vergeven aan Mark ( hollander) De wieldoppen gaan waarschijnlijk naar Linda.
Ik hoor het wel....
Tot 11 december alle!!!
Ik heb een usb floppydrive en ben er hoogstwaarschijnlijk ook (even) bij. Ook deze meeting weer een verjaardag gepland op dezelfde dag.
Kun je hem meenemen? Neem ik m'n laptop mee, met een beetje geluk is die diskette nog leesbaar (al ben ik bang dat dat nog wel eens moeilijk kan worden na al die jaren)Browny wrote:Ik heb een usb floppydrive en ben er hoogstwaarschijnlijk ook (even) bij.
Nee! Ik heb hem wel, maar vertik het om 'm mee te nemen.Bossie wrote:Kun je hem meenemen? Neem ik m'n laptop mee, met een beetje geluk is die diskette nog leesbaar (al ben ik bang dat dat nog wel eens moeilijk kan worden na al die jaren)Browny wrote:Ik heb een usb floppydrive en ben er hoogstwaarschijnlijk ook (even) bij.
-
- Archivaris
Ik had persoonlijk ook veel uitval verwacht maar dat valt nog best tegen eigenlijk. Zeker originelen (dus foppy's die zijn uitgegeven door Microsoft, Compaq, Corel (WordPerfect), IBM, a.e.) heb ik weinig problemen mee... en is er een cluster op de ene drive niet in te lezen is het nog wel te repareren met een andere drive (of de cluster moet echt optisch beschadigd zijn). Overigens is het mij met floppen om zelf te beschrijven wel opgevallen dat de grote merken het best presteren... 3M heb ik de minste problemen mee. HEMA en TDK zooi is drama. 5.25" floppen zijn van zowel 3M en Nashua weer het best, de andere merken zijn doorgaans ook drama. (maar wel op het doosje een lifetime warranty geven, vraag mij toch af welke "lifetime"...)Bossie wrote:Kun je hem meenemen? Neem ik m'n laptop mee, met een beetje geluk is die diskette nog leesbaar (al ben ik bang dat dat nog wel eens moeilijk kan worden na al die jaren)Browny wrote:Ik heb een usb floppydrive en ben er hoogstwaarschijnlijk ook (even) bij.
Maar ook is het de vraag hoe het al de jaren bewaart is geweest. Heb ook wel eens een hele rits van iemand gehad waarvan het lijkt of die persoon het onder een grote magneet heeft bewaart, geen flop is nog in te lezen (zowel 5.25" als 3.5")...
-
- AX liefhebber
Ik kan toch wel komen, hoef die dag niet te werken.
Citroën! What else?
Sorry mensen ben er weer niet bij want ik mag dan nog niet rijden door het herstel van mijn hernia en ik ben zowiezo jarig op die dag XD.
Ik rij niet hard, maar ik rij wel voor je XD
http://kentekens.axclub.nl/index.php?pa ... &ken=16652
http://kentekens.axclub.nl/index.php?pa ... &ken=16652
Dit gaat echt de verkeerde kan op..... ik moet deze weer missen. ik zit dan op de kerstmarkt in Munster (Duitsland).
Veel plezier allen en tot volgend jaar
Veel plezier allen en tot volgend jaar
Haha ja; heeft op zich ook wel watRio97 wrote:Kan de CX ook weer 's naar een Nieuwegeinmeeting komenq01z wrote:dat vind ik best een gaaf idee!Bossie wrote:Dan maken we er een AX Club alternatieve auto meeting van. Kom ik met de Saxo of C4
Dat gaat voor mij waarschijnlijk ook op blijkt nu plots (door m'n tijdelijke provisorisch getiewrapte koplamp )...
Nog even uitvogelen welk ander vervoermiddel ik kan pakken de 11de!
Weer op zoek naar Citroën