Auto-sloop-afrag meeting!!!
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
Eriks wrote:Sander wrote:we zullen eerst de auto's wat moeten versterken anders is het spelletje snel afgelopen.
Kijk, nu wordt het serieus!
en dan meteen wat 007 gadgets eraan lassen, torpedo's, messen die de banden van de tegenstander lek snijden......
Dan ben ik erbij!
ik heb al een keer geschreeuwd om THUNDER RACES! na te doen ik ben dr zeker! gewooni circuit uitzetten en dan RAGGEn helemaal ombouwen met teams.. dat zou pas een meeting zijn! sloop ax-en halen.. men wat zou dat lachen wezen!
pcrodent wrote:Nee niet in een woonwijk dat is veel te gevaarlijk en dan staan ook binnen 10 minuten de smerissen voor je neus.
Bij mij in de buurt (Uithoorn) is een 80-kilometerweg met drempels (ter bescherming van de fietsers op die weg). Zoiets moet je hebben, daar is 's nachts geen hond. Overdag soms ook niet.
Maar woonwijken? Nah...
Wedstrijdje rotonde rondjes draaien is ook leuk
Euhm welke 80-kilometerweg met drempels in uithoorn bedoel je??
Ik kan alleen denken aan de hollandse dijk maar daar zitten alleen "natuurlijke" drempels in
cc-junk wrote:
Euhm welke 80-kilometerweg met drempels in uithoorn bedoel je??
Ik kan alleen denken aan de hollandse dijk maar daar zitten alleen "natuurlijke" drempels in
we hebben hier wel een leuke 60km zone met drempels.. maar als je die met 60 neemt ga je gelijk de dijk af ook! [slinger dijkje.. hobbels liggen steeds vlak voor de bocht]
-
- AX Master
cc-junk wrote:Euhm welke 80-kilometerweg met drempels in uithoorn bedoel je??
Vanaf de Noorddammerweg (N231) kun je langs het kootpark richting Uithoorn, je komt dan in de Legmeer uit. Op die weg liggen drempels (en zo'n vervelend plateau). Met de sAXo van m'n vader kunnen ze nog met 60 km/h, 70 wordt vervelend voor je onderstel. Maar ik geloof dat je er 80 mag, want de bebouwde kom begint pas als je de Legmeer in rijdt (volgens mij heet die weg 'in het rond').
Bekend in Uithoorn?
Kijk uit, een Cactussssss
q01z wrote:Sander wrote:Heej tank driver ik krijg opeens een goed idee voor een grande finale.
volgens mij denk ik hetzelfde...
het heeft iets met een tank en een rode AX te maken.. die met dat 1.6 8v blok..
Ik geloof het niet. Ik geloof dat er dan grote ongelukken gebeuren. Met waarschijnlijk doodelijke afloop en een tank die total loss is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
pcrodent wrote:cc-junk wrote:Euhm welke 80-kilometerweg met drempels in uithoorn bedoel je??
Vanaf de Noorddammerweg (N231) kun je langs het kootpark richting Uithoorn, je komt dan in de Legmeer uit. Op die weg liggen drempels (en zo'n vervelend plateau). Met de sAXo van m'n vader kunnen ze nog met 60 km/h, 70 wordt vervelend voor je onderstel. Maar ik geloof dat je er 80 mag, want de bebouwde kom begint pas als je de Legmeer in rijdt (volgens mij heet die weg 'in het rond').
Bekend in Uithoorn?
Je bedoelt die 60 km zone die randweg heet. komt uit op op de klucht en daarna op in het rond ken die buurt goed daar woon ik. Das inderdaad een nare weg voor je onderstel. Met een Citroën kan je der nog wel aardig confortabel over heen met 60 maar met die volksfiets van mijn ouders lukt dat niet.
Ah joh, iedereen heeft nog wel een helm ergens liggen in een schuur, maar dat drempelen op de openbare weg vind ik minder, ik kom dan wel kijken in uithoorn. Kunnen we curcuit lelystad niet beter afhuren, ook leuke drempels in de buitenbocht.....
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
-
- AX Master
Goh... het lijkt erop alsof dit ook daadwerkelijk weer nergens over gaat hoor
Sander, Denny, Joost en Milou deden tikkertje geloof ik op het FAF. Vond ik veel leuker
Als we nou eens afspreken dat we allemaal tikkertje gaan doen @ camping in Zuidwolde
tijdens het Full Speed-weekend in eind september
Sander, Denny, Joost en Milou deden tikkertje geloof ik op het FAF. Vond ik veel leuker
Als we nou eens afspreken dat we allemaal tikkertje gaan doen @ camping in Zuidwolde
tijdens het Full Speed-weekend in eind september
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw