Gaan we toch wat doen daar. Ik neem mn gereedschap iig mee
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Bij speed hoort altijd een bbq met een beetje alcohol (niet alleen op de bbq) dus er is de mogelijkheid om te blijven slapen. Deze mogelijkheid wordt door vele zeer toegejuigt en er wordt uitvoerig gebruik van gemaakt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Gaan we toch wat doen daar. Ik neem mn gereedschap iig mee
Kunnen we dan niet mijn koppeling vervangen? haha! Met zoveel AX-kennis om ons heen zou dat ideaal en zeer leerzaam zijn voor ons allemaal. Ik had een brug geregeld, maar nu mocht het weer niet van dat bedrijf Ken toch ook met pootjes eronder of niet?
welja alleen is dat gras er niet echt geschikt voor.
zo het aanmeldscherm is online op de website dus ik ben benieuwd
met hoeveel mensen de camping bezet gaat worden
gr Joost
Als alles mee zit dan wordt het de camping van Afgelopen jaar die eenieder erg goed bevallen is!
de kosten waren toen ik meen 4,50 eur per persoon incl tent en auto blabla
dan moeten we nog naar de edah of c1000 daar voor het BBq gebeuren
eigen inbreng is uiteraard van harte welkom!
Zit er ook hard aan te denken om naar full speed te komen, en dan met name voor de camping. Als het net zo gezellig (of gezelliger) is als de limburgmeeting wil ik er graag bij zijn
wat is het, waar is het en wie loopt er rond...(ook vrouwen met een ax???)hahah, lijkt me nl echt leuk om een keer in het echt naar jullie autootjes te komen kijken...zwolle is voor mij 30min...is nog een keer te doen toch?
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Full Speed is een groot auto tuning evenement. Zie ook http://www.full-speed.nl/zwolle/. 25 en 26 september in de IJsselhallen in Zwolle.
wordt voor mij ook de eerste keer full speed (met de AX-Club dan, vorige keer als doorsnee bezoeker), maar als het net zo gezellig wordt als in Limburg dan is het echt de moeite waard!!!
Yo, ik ben er ook, voor de 1e keer dan, met aanhang en een tentje. Ik ben wel van plan die vrijdag middag of avond te komen en dan zaterdag full-speeden en bbq en zondag uitslapen en weer naar huus.