Agenda 2011 - commentaar & aanvullingen topic

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Agenda 2011 - commentaar & aanvullingen topic

Post by DuFF »

AXClub wrote: Zaterdag 30 en zondag 31 juli: circuitdag met AXClub de France op het Bourbonnais circuit vlakbij Moulins #

# activiteiten georganiseerd door AXClub de France waar wij in het bijzonder voor uitgenodigd zijn. Nadere informatie volgt.
Misschien overbodige informatie, maar ik zat is te kijken waar dit ongeveer is in Frankrijk, en ik zag dat het een stuk rechts onder Orleans ligt, (als ik de goede Bourbonnais Moulins heb opgezocht)

En laat ik nou net bijna elk jaar op de camping staan in Arrabloy, en dit toch een erg geschikte camping is voor een AX kampeer-thema-iets.
:wink:
misschien een leuk idee als tussenstop zodat er niet in 1 ruk doorgereden hoeft te worden vanuit NL,
tenzij AX CLUB france al een kampeerlocatie heeft natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... F8&t=h&z=8

camping is nederlands, boerderij stijl, goedkoop en Citroën-vriendelijk. :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Als ik zo vrij mag zijn om hierover mijn bescheiden mening te geven. Ik vind toch nog 2 uur rijden vrij ver aangezien het een 2daags evenement is.

Er zal dat weekend ook geraced worden, en dan gaan er sowieso dingen kapot. Dus misschien is het handig om de camping toch best niet té ver te hebben?

Voor mij valt de afstand nog redelijk mee (600km), maar voor sommige mensen uit het noorden is het 1000 km, en begrijpelijk dat ze het niet in 1 keer kunnen rijden. (Mensen met pech onderweg kunnen hier altijd ff stoppen)

Maargoed, tis nog een half jaar. Er is nog tijd zat om zo'n dingen te regelen :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

citrofenwick wrote:Als ik zo vrij mag zijn om hierover mijn bescheiden mening te geven. Ik vind toch nog 2 uur rijden vrij ver aangezien het een 2daags evenement is.

Er zal dat weekend ook geraced worden, en dan gaan er sowieso dingen kapot. Dus misschien is het handig om de camping toch best niet té ver te hebben?

Voor mij valt de afstand nog redelijk mee (600km), maar voor sommige mensen uit het noorden is het 1000 km, en begrijpelijk dat ze het niet in 1 keer kunnen rijden. (Mensen met pech onderweg kunnen hier altijd ff stoppen)

Maargoed, tis nog een half jaar. Er is nog tijd zat om zo'n dingen te regelen :)
zonder het racen gaan er toch ook dingen stuk hoor, kijk maar naar het bezoek aan het conservatoire.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

DuFF wrote:[

zonder het racen gaan er toch ook dingen stuk hoor, kijk maar naar het bezoek aan het conservatoire.
tis de axclub he :P.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

denny wrote:
DuFF wrote:[

zonder het racen gaan er toch ook dingen stuk hoor, kijk maar naar het bezoek aan het conservatoire.
tis de axclub he :P.
Een AX Club meeting waar niet gesleuteld wordt is geen echte AX Club meeting :lol:
Image Image Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

That's why we roam in packs. Hunting for the weak, disabled and hungry.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

saxo100
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 545
Joined: SunMar07, 2004 6:43:43 PM

Post by saxo100 »

mooie agenda dit jaar :D

(en misschien ook nog een bescheiden bijeenkomst op de RING)

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

DuFF wrote:zonder het racen gaan er toch ook dingen stuk hoor, kijk maar naar het bezoek aan het conservatoire.
Oef :|
Kijk uit, een Cactussssss

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Post by degene »

saxo100 wrote:mooie agenda dit jaar :D

(en misschien ook nog een bescheiden bijeenkomst op de RING)
(y)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

DuFF wrote:zonder het racen gaan er toch ook dingen stuk hoor, kijk maar naar het bezoek aan het conservatoire.
Hoezo?
Alle AX'jes, het peu busje en die CX hebben Parijs gehaald en zijn weer veilig thuisgekomen.
Ok, sommige hebben een setje in de rug nodig gehad.
Maar dat heeft een gemiddeld Philips apparaat ook ;)
Enige auto die Parijs niet heeft gehaald was van duitse afkomst :twisted:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Sjaakie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 313
Joined: WedAug19, 2009 10:09:58 PM
Location: IJsselstein

Post by Sjaakie »

Word er eigenlijk nog wat gedaan aan het 25 jarige bestaan van de AX dit jaar ?
Beter bekend als Kees/Henk..

Revz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: WedNov17, 2010 11:39:39 PM

Post by Revz »

Mooie agenda. Ik hoop bij diverse evenementen aanwezig te zijn. Lijkt me leuk. :)
Word er eigenlijk nog wat gedaan aan het 25 jarige bestaan van de AX dit jaar ?
30 en 31 juli tijdens Citroracing zal er wat gedaan worden aan het 25jarig bestaan. Misschien valt er in Nederland nog iets te organiseren. Bijvoorbeeld in samenwerking met Citroën Nederland of de meeste AX-en bij elkaar. :lol:

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Revz wrote: 30 en 31 juli tijdens Citroracing zal er wat gedaan worden aan het 25jarig bestaan.
Staat al op de clubagenda ;)

AXClub de France pakt flink uit vanwege het lustrum waar wij voor een aantal evenementen zijn uitgenodigd. Nadere info volgt nog.

Maar het lustrum is bekend. Zelfs al een aangepast clublogo voor bedacht.
De vaste evenementen zoals bijvoorbeeld de bijdrage aan Citromobile zullen zeker een 25 jarig randje krijgen!

Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Revz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: WedNov17, 2010 11:39:39 PM

Post by Revz »

Rio97 wrote:
Revz wrote: 30 en 31 juli tijdens Citroracing zal er wat gedaan worden aan het 25jarig bestaan.
Staat al op de clubagenda ;)

AXClub de France pakt flink uit vanwege het lustrum waar wij voor een aantal evenementen zijn uitgenodigd. Nadere info volgt nog.

Maar het lustrum is bekend. Zelfs al een aangepast clublogo voor bedacht.
De vaste evenementen zoals bijvoorbeeld de bijdrage aan Citromobile zullen zeker een 25 jarig randje krijgen!

Image
Dat heb ik gezien. Daarom zei ik het ook. :wink:
Ik ben benieuwd. Een buitenlands tripje met de AX lijkt me te gek. 8)

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Rio97 wrote:........
Image
Even volledig offtopic maar wel een vraagje aan Marc is dit te maken in het groot voor op de achterruit en wat zou het moeten kosten?

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

vinnyvs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 233
Joined: WedJun25, 2008 8:11:48 AM
Location: maarssen

Post by vinnyvs »

hoi,
ik ben ook wel benieuwd wat dat zou gaan kosten, misschien doe ik dan ook wel mee henk.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Rio97 wrote: Enige auto die Parijs niet heeft gehaald was van duitse afkomst :twisted:
Zoek je ruzie Rogier? :wink:
Image

Post Reply