Alles wat niet onder die check valt mag ie opschrijven en dan fix ik het zelf wel though

Moderators: Browny, webmasters
Denk dat ik s'ochtends meteen langs rij hopelijk valt het mee anders zien we het begin volgend seizoen wel bij de APK maar weet in grote lijnen wel wat er gedaan moet worden.Joost wrote:ja en dan zeggen ze sluit maar aan in de rij...Happytree wrote:Hoe zit h eigenlijk kan je gewoon sochtends langs rijden en zeggen ik kom voor de winter check?
ahaa ik ben m'n kachelradiateur aan het vervangen kan ik em daar laten afvullen ?Rio97 wrote:..Vloeistoffen afvullen op kosten van het huis..
Zo zie je maar weer de ene garage is de andere niet, wij hebben niets dan lof over de dealer in Ridderkerk die wij bezochten met in totaal 5 AX'en (4 van ons en één van Jorrit (JBo).Happytree wrote:Voor mij 1 grote flop!
Ze hebben echt nergens naar gekeken zelfs me remmen waren volgens hun nog goed terwijl er toch een grote scheur in de schijf zit.... niks technisch gecontroleerd alleen vloeistoffen..... owjah en me ruitenwisser.
Echt een aanfluiting, prima naar deze dealer hoef ik niet meer terug (ondanks dat de eigenaar/chef) erg gesjameerd was van een AX GTI.
Ook al kwam ik er alleen voor soms wat onderdelen snap ik niet dat ze niet wat meer de tijd nemen.