Zondag 17 oktober parkeerplaatsmeeting AC Nieuwegein

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Het was weer gezellig vandaag :D (kijkt op klok... gisteren...)

Nog wat foto's:

Image

Image

Voor de rest, klik hier

Voor wie zich afvragen op de filmpjes nog wat geworden zijn heb ik slecht nieuws...

Op de heenweg is mij laptop halverwege gestopt en op de terugweg stond het geluid dusdanig hard dat door de pieken het beeld stopte... Ik zal het "zwaai" stukje er nog wel een keer uitknippen aangezien dat eigenlijk alles is wat dan nog wel grappig is... Hopelijk met vroemdag meer geluk... Morgen (lees: vandaag) nog wel eens gaan testen ook met de laptop van mijn vader...

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Voor mij was het een erg kort bezoek, maar toch even gezellig om weer de sfeer te proeven :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Happytree wrote:Voor mij was het een erg kort bezoek, maar toch even gezellig om weer de sfeer te proeven :)
omdat jij er niet meer was heb ik bas maar een rondje laten rijden :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

denny wrote:
Happytree wrote:Voor mij was het een erg kort bezoek, maar toch even gezellig om weer de sfeer te proeven :)
omdat jij er niet meer was heb ik bas maar een rondje laten rijden :P
Haha, ja ik had het gehoord :P

Volgende keer beter, dan kom ik wel met de Ax en kunnen we samen een rondje rijden :wink:

Post Reply