Vorig jaar stonden we er ook zo vroeg in de kou. En begon het rond een uur of 9. Dus zou graag weten wat de precieze tijd is om aanwezig te zijn. Scheelt nog al in slaaptijd en reistijd vanwege de ochtendspits.
Ronald
De tijd is zoals door ons aangegeven. Eerder mag uiteraard ook.
En wie weet nemen we dit keer warme koffie of iets mee. Maar als een ander zich daarvoor wil opofferen altijd welkom.
Gezien de aanmeldingen maar hopen dat ze dit jaar weer genoeg Spare Ribs in het restaurant hebben.
BTW
Lijkt jullie net als vorig jaar bij nummer 4 op de plattegrond niet een aardige lokatie om te verzamelen op het circuit. Is het tenminste niet zo koud en druk als achter de pitsstraat want daar kom helemaal al geen zonnetje als die schijnt.
v.andriessen wrote:maar het was wel gezellig zo vroeg...ondanks dat ik niet kon wachten op de koffie en een zeeeeer slappe bak naar binnen probeerde te werken...
Dat was het zeker
Joost wrote:Ronald
En wie weet nemen we dit keer warme koffie of iets mee. Maar als een ander zich daarvoor wil opofferen altijd welkom.
Ik zal optijd zijn Vond vorig jaar het lange wachten in de ochtend met die kou wat minder dus vandaar mijn vraag.
Ps. vergeet je helm niet voor het vrijrijden daarna! Vincent
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
v.andriessen wrote:maar het was wel gezellig zo vroeg...ondanks dat ik niet kon wachten op de koffie en een zeeeeer slappe bak naar binnen probeerde te werken...
Dat was het zeker
Joost wrote:Ronald
Ik zal optijd zijn Vond vorig jaar het lange wachten in de ochtend met die kou wat minder dus vandaar mijn vraag.
Ps. vergeet je helm niet voor het vrijrijden daarna! Vincent
Vorig jaar zaten we ook met de hele club in de 2e groep. Daarom hebben we ook aardig lang moeten wachten voor we konden rijden.
Als iedereen er gewoon is op de aangegeven tijd, dan zorg ik wel voor de entertainment totdat we mogen scheuren
maar dan moet joost wel met koffie komen, want anders bak ik er niets van
(helm ligt al in de hal op me te wachten!!!)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Jij hebt je helm toch al altijd op? Help me er tegen die tijd even aan herinneren, dan neem ik een gaspit, pan, water en koffie mee. Entertainment van jou is gegarandeerd destructief voor spieren in gezicht en maag
BTW, de plek waar we vorig jaar stonden, beviel me prima.
Denny?? Ronald??? gaan wij weer met z'n drieën afspreken bij het laatste tankstation op de A16?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.