hoe kom ik te weten hoe dat in zijn werk gaat en wat de kosten ervan zijn
ben namelijk met een mooi met een wk oranje ax project bezig en die mag iedereen natuurlijk bewonderen
Zouden jullie het leuk vinden als ik langs kom met mijn rally AX?? Ik rij de dag ervoor een sprintje in hardenberg, maar als de auto op tijd klaar is en na de wedstrijd heel blijft, wil ik wel een keertje langs komen. Ik heb namelijke toch het hele weekend een autoambulance tot mijn beschikking.
Mik mij er ook maar bij. Wel een standaard GTI maar met een beetje mazzel een rechte, kraakloze bumper, misschien nieuwe achterdemper (vering én uitlaat) en zeeeer waarschijnlijk verse remmerij .
johnnygt wrote:1. "ik ben nog nooit naar een AX meeting geweest"
2. "hoe kom ik te weten hoe dat in zijn werk gaat"
3. "wat de kosten ervan zijn"
4. "ben namelijk met een mooi met een wk oranje AX project bezig "
1. Voor alles is een eerste keer
2. Gewoon naar de meeting komen en gezellig doen
3. GRATISCH (uiteraard!)
4. Dát willen we zien!
't Is overigens niet zeker of ik met de AX Nissan-diesel kom.
Bij de laatste APK-keuring hebben ze in de garage nog wat aan de uitlaatlijn gemorreld en nu heeft de bevestigingsbeugel onderaan de downpipe een gaatje geslagen in het carter.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
als het goed is komt er ook een tjaffertje waarvan we vorige week het motortje even hebben verwend met wat nieuw spul waardoor ie nu niet meer warm loopt.
Browny wrote:als het goed is komt er ook een tjaffertje waarvan we vorige week het motortje even hebben verwend met wat nieuw spul waardoor ie nu niet meer warm loopt.
Aaaaaaaah,... gelukkig ... ik had deze meeting op Tjaffer.nl ook al gemeld in de hoop dat er wat Tjaffers kwamen ... het zou best een fiasco zijn als ik alsnog de enige was ...
Nu ga ik wel ff mijn fototoestel op het lijstje zetten .... ik moet ff een paar prentjes scoren van bepaalde delen van een Tjaf over hoe het hoort te zitten of hoe het beter kan...
dennis1983 wrote:Mijn dieseltje is erbij zondag!
Krijg net te horen dat ie nu mooi loopt met nieuwe koppakking en distributieriem en verse APK!
Mogelijk neem ik mijn broer mee als toeschouwer..
Tot zondag!
Idd, de keurmeester was onder de indruk, hè?! 'n roetmeting die bijna dezelfde resultaten oplevert als die van een fabrieksnieuw blok!
't was blijkbaar alleen even gokken of de versche koppakking de 8 seconden max. toeren wel kon hebben.
Alleen 't koppel onderin is (nog steeds) een beetje tam, maar da's typisch voor een Lucas pomp. (Voordeel van die pompen is echter wèl dat ze beduidend stiller zijn dan Bosch pompen!).
OW! Bedenk me net iets: als je 'm op gaat halen bij Kev, zou je dan misschien voor mij de carter en de olieniveua-sensor van 't oude blok dat Kev nog heeft staan voor mij willen mee nemen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!