Slalom 6 Juni te midland lelystad!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Rooney »

Hmmm misschien dat ik ook aanwezig ben, absoluut nog niet zeker.
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Ik ben er helaas niet, teveel te doen en te weinig tijd die dag.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

haha dus ik race alleen tegen Denny :twisted:

Wat denk je denny, gaik winnen :P:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

als het regent zowiezo. als het droog is misschien ook wel aangezien de wegligging echt fuck is, hoop vanavond de voordempers nog wat harder te kunnen zetten en anders koppel ik de stabi's wel los.
Een vriend van me komt ook mee, rijd ook wat rondjes in me ax.

Daarnaast zit ik in een andere klasse :P.

zo genoeg smoesjes, als't maar gezellig is ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

denny wrote:als het regent zowiezo. als het droog is misschien ook wel aangezien de wegligging echt **** is, hoop vanavond de voordempers nog wat harder te kunnen zetten en anders koppel ik de stabi's wel los.
Een vriend van me komt ook mee, rijd ook wat rondjes in me AX.

Daarnaast zit ik in een andere klasse :P.

zo genoeg smoesjes, als't maar gezellig is ;)
niet toch?
of is het vanaf 1300 tot met 1600?
dat is lullig, dan zit ik gewoon helemaal verkeerd met die 1400. Precies onderdaan een klasse *grrr*
vul ik ook wel in dat ik een 1300 heb :P:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

tot 1300
1400-1600
1600-2000

geloof ik

ow dan speel je vals ;)

officieel ik klasse 4 en jij klasse 5
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

v.andriessen
AX Master
AX Master

Post by v.andriessen »

mensen ik moet afzeggen. Kreeg vandaag een telefoontje met de mededeling dat ik auditie moet doen. Morgen dus.... lekker snel allemaal...
Veel plezier! En Marc die klapjes blijven staan tot een volgende ontmoeting :D :wink:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Ach, het gaat toch om de lol en de tijden, niet om de bekers?

Me porsche heeft nieuwe banden! Dus ik ben er ook :)
Image

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Rooney »

Helaas niet gehaald, had concert van guus meeuwis in heerenveen en was voor het mooie te laat wakker. Ach ja volgende keer beter, wil sowieso nog keertje slalommen. Wat vallen die klassen lekker voor mij :D

Wat rijd er ongeveer mee in die 1400 - 1600 cc klasse?
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Rooney wrote:Helaas niet gehaald, had concert van guus meeuwis in heerenveen en was voor het mooie te laat wakker. Ach ja volgende keer beter, wil sowieso nog keertje slalommen. Wat vallen die klassen lekker voor mij :D

Wat rijd er ongeveer mee in die 1400 - 1600 cc klasse?
alleen ik..... Want jou AX is ook niet standaard ;)

Pfoe! Jullie hebben heel wat gemist!!

Marc rond met porsche, Denny die vond dat het gras toch echt sneller was :P

Verder hadden ze vandaag helaas heeel veeeel problemen met de tijdsregistratie. Het werkte allemaal niet goed en elke keer stopte die ermee. Je mocht natuurlijk wel nog een keer als dit gebeurde (gratis zegmaar, herkansing) maarja het was wel vervelend

IK had na 3 rondjes echt diepe dip, ik durfde niet harder voor mij was het al doodeng, maar ik was tering langzaam en daarnaast liep de GT voor geen ene meter (retour afgesloten waardoor die onderin ernstig verzoop)

Dus ik wou al naar huis gaan, maar marc en denny me toch maar overgehaald me laatste 2 rondjes ook te rijden. Dus retour weer open en gaan rijden.
Eerst rondje nog beetje bangig maar de auto liep beter. Nog rondje gedaan en toen reed ik 4 seconden van me tijd :D Na overleg met Denny dat ik teveel remde nog voor de U, bleek marc nog 2 starts te hebben die ik mocht rijden dus ik weer aan de gang, remde ik te laat voor de U:P:P

Kon hem nog net uit het gras halen maar verloor wel tijd dus reed nog steeds tzelfde...

Toen nog een poging gedaan, welke echt perfect ging:D!!!!
Dik op t limiet, super snel... werkte de tijd registratie niet :(:(:( Vervolgens over de finish valt de auto uit en niet meer starten :( dus ja nog een keer overdoen zit er niet in al duwend he.....

Bleek de choke hendelschroef verloren te zijn en de choke er vol op dus ja met hete motor start ie dan niet meer he.

Maar goed alsnog eerste maar zeker niet met de tijd die t snelst was. Die andere tijden waren dus niet goed doorgekomen :(
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

gras was ook sneller grietje. Alleen niet in de richting waar ik naar toe reed :)

Maja ook ik eerste in mijn klasse. 7 keer gereden 5x eraf gegaan. Spaarpot killen voor nieuwe banden denk ik ;).

Moet ook mezelf eens leren beheersen. Een vriend van me reed echt geweldig, terwijl die gewoon netjes reed in mijn auto, en strande uiteindelijk op 7 tiende van me.
Ben gewoon te wild en wil teveel. Das mijn leerpuntje

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

tsja denny, wild en onbesuist :P

bij mij ging het eigenlijk wel lekker. 1xtje dus het gras gezocht.. hield de drift wel aardig, maar daar stonden precies pionnen.. dus maar van het gas en de berm dan maar in..

verder zijn mn nieuwe banden spekglad als ze koud zijn, dus kon de eerste paar rondjes (inrijden) nauwelijks gasgeven zonder dat hij ging glibberen..

uiteindelijk toch nog wel een fatsoenlijke tijd gereden (1:14 tegen 1:12 van denny) dus wel tevreden.. was nog 1 rondje wat zeker sneller geweest was, maar toen bleef mn rem r.v. hangen, voet was allang vh pedaal, maar hij blokkeerde nog vrolijk waardoor ik bijna onderstuurt eraf ging (gecompenseerd met een dot gas :P)

heeeeerlijk :)

alleen erg slechte opkomst van de club!
gelukkig kwam Jan nog ff gezellig langs..
Image

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Shit shit shit, ik heb wat gemist :( op de droge zondagen ben ik er bij! en als het hoogseizoen voorbij is kijken of een zaterdag gaat lukken.

@Grietje: Reed die swiffer weer mee?

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Jammer dat ik niet kon anders was ik zeker even gaan kijken!
Is toch praktisch om de hoek!

Maarreh... Image
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

:sign3:

Marc/Romy, waar blijven de foto's ???? :jump:
Image Image Image

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Indd, ik wil Actie foto's !!!!

mysticdevil
AX Starter
AX Starter

Post by mysticdevil »

heej,

net terug van de laatste slalom dag van het jaar.

Heb je nog een goeie tijd neergezet Grietje?
Suzuki Swift power :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

mysticdevil wrote:heej,

Nu ben ik benieuwd wie jij ben :D
maar nee, ik heb echt geen goede tijd neergezet, maar heb nog nooit zoveel lol gehad :D

(zie mn wie=wie)

Peter daarintegen (Andere AX) heeft de 1ste prijs meegenomen ;)

mysticdevil
AX Starter
AX Starter

Post by mysticdevil »

grietje wrote:
mysticdevil wrote:heej,

Nu ben ik benieuwd wie jij ben :D
maar nee, ik heb echt geen goede tijd neergezet, maar heb nog nooit zoveel lol gehad :D

(zie mn wie=wie)

Peter daarintegen (Andere AX) heeft de 1ste prijs meegenomen ;)
hahhaa, ja ik heb je wie is wie ook al gecheckt.

maar ik dacht dat ik toch wel een beetje indruk bij je had gemaakt toen ik bij je in de auto zat :lol: heb ik nu ruzie met peter? :P

maar jullie zijn dus wel tot het einde gebleven?
Suzuki Swift power :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

duhhu, je zei nog dat je ging googlen op mn naam :D!

Hooooooi!
Volgens mij had je nog prijs ook, of was dat die andere swiffert?

Post Reply