AX SPRINT MEETING!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

AX SPRINT MEETING!

Post by AX_Powah »

Aangezien bepaalde personen de hele dag over sprinten praten lijkt me t een leuk idee om een CITROEN AX SPRINT MEETING te organiseren!
T liefst pas over een half jaar zodat ik ook kan laten zien wat ik kan maar alst eerder is vindt ik t niet zo heel erg, dan kijk ik wel!

Wie vindt dit nog allemaal meer een goed idee? Als er animo genoeg is kunnen we opzoek gaan naar een lokatie etc.

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

ik win toch 8)
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ik win toch


mhhahahahahahahahahha , ik zet me geld toch op iemand anders peter!

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

AX_POWAH wrote:
ik win toch


mhhahahahahahahahahha , ik zet me geld toch op iemand anders peter!

AX powah


De rest van de deelnemers wordt toch in een andere klasse ingedeeld, en daar zeggen ze ook nog niks van :lol:

ff zonder gekheid....dit is eigenlijk een oproep voor een doodordinaire straatrace volgens mij. Voor mij hoeft dit niet zo, dan zie ik liever meer deelnemers vanuit onze club bij het faf, daar kan op het circuit gesprint en geslalomd worden.
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

peter wrote:De rest van de deelnemers wordt toch in een andere klasse ingedeeld, en daar zeggen ze ook nog niks van :lol:



En of wij geprotesteerd hebben. Sterker nog dat mens zat ons te verkondigen dat je met 16 kleppen wel bij de 1600 ingedeelt kon worden en met 8 kleppen niet. We zijn er toen niet verder op ingegaan omdat we daar toch voor de lol stonden

laters

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

en een spijt dat we achteraf hadden niet normaal :D Maar denny en ik hebben het er ook even over gehad. Moeten we es een keertje een lap asfalt afhuren. Lijkt me wel leuk. kijken of we in de achteruit donuts kunnen draaien. Een smoke je banden contest. Ja lijkt me leuk doen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Een sprint of slalom is leuk als het toevallig aangeboden word.. Maar van mij hoeft het niet!

Geef me dan maar een lap asfalt voor slipcursus ofzo :D

Ben niet zo iemand die gek word van ordinaire straatraces... :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

slippen kan je ook op een stuk asfalt maar geert en ik hebben gewoon over een of andere vliegstrip ofzo. Je weetwel. Kunnen we ook nog een slalom uitzetten. Wie kan er aan pionnen komen?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Tja, leuk idee, maar ik denk dat er weinig animo voor is binnen de club hooguit 7 of 8 mensen vinden dit wat. Mensen met een snelle AX wel te verstaan
Freude am Fahren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

er zijn snelle axen genoeg bij de club!

maar ik denk dat er weinig animo voor is binnen de club hooguit 7 of 8 mensen vinden dit wat


we w88 t aantal geinteresseerde af en dan kunnen we nog zien maar ik weet dat JEROEN ook zker wilt sprinten, joost denk ik ook wel en we hebben t zomaar toch niet voor elkaar dus godweet ben ik er ook bij!

ik denk dat we die 7/8 makkelijk voorbij gaan....

Mensen met een snelle AX wel te verstaan

Net wel of net NIet super SNEL....dat kun je daar bewijzen dus ik neem aan dat jij ook wilt sprinten

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

AX_POWAH wrote:er zijn snelle axen genoeg bij de club!

maar ik denk dat er weinig animo voor is binnen de club hooguit 7 of 8 mensen vinden dit wat


we w88 t aantal geinteresseerde af en dan kunnen we nog zien maar ik weet dat JEROEN ook zker wilt sprinten, joost denk ik ook wel en we hebben t zomaar toch niet voor elkaar dus godweet ben ik er ook bij!

ik denk dat we die 7/8 makkelijk voorbij gaan....

Mensen met een snelle AX wel te verstaan

Net wel of net NIet super SNEL....dat kun je daar bewijzen dus ik neem aan dat jij ook wilt sprinten

AX powah


Ik wil best wel eens een sprintje trekken hoor, maar niet teveel ik ben zuinig op me autootje!

Ooit bouw ik nog een gekke AX, maar dan moet deze sport wel helemaal goed en af zijn. Ik denk eraan om dan die grijze flink te gaan aanpakken en die sport uiteraard origineel te laten.
Freude am Fahren.

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

In Brustum ligt een mooie strook waar je naar t schijnt zomaar op kan :wink: Was ooit een militair vliegveld :D

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Ax_Dude wrote:In Brustum ligt een mooie strook waar je naar t schijnt zomaar op kan :wink: Was ooit een militair vliegveld :D


kijk dat klinkt intressant :)

maar waarschijnlijk moet je dr wel wat voor regelen.. misschien een idee om dit samen met CitroSport te doen? incombinatie met een slipcurses ofzo?

Ok wordt dan al wat duurder natuurlijk. Maar als we met veel zijn [+CitroSport dus] gaan de algehele kosten wel naar beneden natuurlijk!
Image

handrembob
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: MonOct13, 2003 10:52:52 AM
Location: Arendonk
Contact:

Post by handrembob »

ik ben er klaar voor zwaar pook ewerk laat maar weten waar waneer en bob is van de partij
mijnax GT houd bij de 185 in wat kan dit zijn ?/?????/

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

K zal morgen eens een keertje wat info opzoeken als ik eraan denk tenminste :oops: Is wel zo ILlegaal als het maar kan zijn :wink:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Ax_Dude wrote:K zal morgen eens een keertje wat info opzoeken als ik eraan denk tenminste :oops: Is wel zo ILlegaal als het maar kan zijn :wink:


illegaal?
w8 ik kom! :D
Image

John
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: ThuOct16, 2003 5:53:57 PM
Location: rotterdam

Post by John »

hee jullie vergeten mij nog wil ook mee doen!!! hebben jullie te minste concurentie!!!!! als het door gaat ben ik zeker aan wezig!!!! hoor het mzzl john
TE GEK!!!! DIE AX

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

de 18de...

legale sprints op drachten .. op de airstrip...

als ieder zich daar gewoon in schrijft en de tijden onthoudt..

charlie19
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 2
Joined: FriMay28, 2004 10:26:58 PM
Location: zevenaar

Post by charlie19 »

hoihoi ik ben nieuw hier maar ik wil best wel langs komen om te kijken :)

waar word het dan gehouden??

Greetz koen

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

ik wil wel eens tegen een GT rijden...
en tegen sander natuurlijk.... ;-)
(ikke volcane 1.1 getweakt)

Locked