Kom gerust langs! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! En misschien leren we er ook wel wat van (moeten we eigenlijk wel ff die motor ergens inbouwen ofzo, misschien de skelter van het buurjongetje)
Hebben we niet nog een paar AX-en die rijp zijn voor de sloop, kun je nog mee crossen of met z'n allen beuken op een weilandje ofzo.
ik begrijp dat het tijd wordt voor een beuken meeting???
Sorry Rob dat ik niet kon komen. Had zeg maar vandaag om mn auto apk klaar te maken. Is ff wat belangrijker. Jullie hebben wel veel lol gehad denk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
andersgingdatbestgelijkop wrote:daar hebben ze sokken of panty's voor of wou je zeggen dat je de hele dg op je filter heb zitten wachten
er zit nu een panty overheen ja! Maar om daar nou 100 km mee te gaan rijden Is niet bevordelijk voor het blok.... En je komt er geloof ik ook niet mee door de keuring
Je hoeft helemaal geen filter te hebben voor de apk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.