Eigen ax meeting voor 20 juni op nieuwegein?!
Moderators: Browny, webmasters
Eigen ax meeting voor 20 juni op nieuwegein?!
hey mensen
ik zat zo te denken: kunnen we niet eerder bij elkaar komen in nieuwegein ipv 20 juni...dat is nog zo lang!
ax powah
ik zat zo te denken: kunnen we niet eerder bij elkaar komen in nieuwegein ipv 20 juni...dat is nog zo lang!
ax powah
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
neej peter helaas ik mis je ax niet! ik zit met smart te w88 op een nieuw type achterbumper (VAN ROBGT) en waarschijnlijk de konis (SANDER).
Daarnaast moet ik mijn spagetti spruitstuk , zijschermen en carb (AXVTS) nog ontvangen....
En alsk de morettes in onderdelen niet vergeet neem ik die voor jou mee...
ax powah
Daarnaast moet ik mijn spagetti spruitstuk , zijschermen en carb (AXVTS) nog ontvangen....
En alsk de morettes in onderdelen niet vergeet neem ik die voor jou mee...
ax powah
Mzzls Geert
-
- AX Master
-
- Moderator
-
- Moderator
-
- AX Master
Ik kan 30 mei niet, want 30 & 31 mei is het Rotterdams auto en motorsport festival! Hier moeten jullie eigenlijk allemaal even heen! Kijk op
http://www.ram-festival.nl
Onder andere de saxo 16V club heeft er gewoon een plaatsje, dus waarom zouden er geen AX-en mogen staan?
Maandag 31 rij ik als bijrijder in de Citroën AX mee in de rallysprint van het festival! Dus waarom doen jullie de meeting niet daar? Dan ben ik er bij!
20 Juni in nieuwegein ben ik er anders wel bij om AXPOWAH zijn spulletjes te geven.
http://www.ram-festival.nl
Onder andere de saxo 16V club heeft er gewoon een plaatsje, dus waarom zouden er geen AX-en mogen staan?
Maandag 31 rij ik als bijrijder in de Citroën AX mee in de rallysprint van het festival! Dus waarom doen jullie de meeting niet daar? Dan ben ik er bij!
20 Juni in nieuwegein ben ik er anders wel bij om AXPOWAH zijn spulletjes te geven.
-
- AX Master
-
- AX Master