AXclub/rallye.nl trackday Malmedy 19 september (vol)

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Sander_Prinsen
AX Starter
AX Starter
Posts: 12
Joined: TueJun09, 2009 2:04:50 PM
Location: Ossendrecht
Contact:

Post by Sander_Prinsen »

Dat weet ik Denny, ik doel er meer op dat we in het verleden nog niet eerder met de AX club iets samen hebben georganiseerd. Wel met de Peugeot gti club bijvoorbeeld. De AX staat erg dicht tegen de 106 en 205 Rallye aan, dat maakt het wel leuk.

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

edit..
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Mensen. wat is de voorkeur. Zaterdag (mijn voorkeur) of doordeweeks. Dan kan ik een datum gaan inplannen met EPMA. Zal hoop ik laaste weekend van september worden. Maar pin me er niet op vast nog.

Ik hoop deze week nog een datum te hebben en dan ga ik fondsen werven voor de financiele kwestie. Er wordt dus niks gehuurt zonder dat het budget rond is. Komt het niet rond dan krijgt iedereen zijn inleg terug.
Is het wel rond dan hoeven mensen die straks betaald hebben helaas niet op teruggaaf te rekenen van het bedrag. Je plaats verkopen mag altijd maar dat moet onderling worden geregeld.

Prijs zal zijn als vorige keer. €120,00 + €40 borg die wordt teruggestort als er geen schade gereden is.

Het is een totaal borg bedrag. Dus iedereen draait op voor de schade van een ander. Mocht de schade de verplichte borg van 850€ te boven gaan dan neem ik aan dat degene die het veroorzaakt heeft de morele plicht neemt het bedrag boven deze 850€ voor zich te nemen. Als je je normaal volwassen gedraagt op het circuit is de borg geen probleem !! PS. De borg is voor schade aan het circuit. Schade aan eigendommen zijn voor eigen rekening. Daar teken je ook voor.

Hou het overzichtelijk

@ Sander.

Dit is in principe geen officiele (door bestuur geregelde) meeting van de axclub (dus ook niet hun verantwoordelijkheid). Het is iets wat ik wil organiseren met de mensen die er interesse in hebben.
Ik heb dit ook niet langs het bestuur ter goedkeuring gedaan omdat ongeacht wat er gebeurt ik volgens het contract met EPMA toch de volledige verantwoordelijkheid draag voor de kosten.
Last edited by denny on ThuJun11, 2009 10:32:29 AM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Absoluut een zaterdag, niet alleen vanwege vrijnemen, maar ook vanwege de heen en terugrit.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Zaterdag heeft ook mijn voorkeur, ik kom nu al vrije dagen te kort ;)

Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- ...
- ...

Doordeweekse dag:
- ...
- ...
Image Image Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- Denny
- ...

Doordeweekse dag:
- ...
- ...


PS zie aanvulling boven..
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- Denny
- Drake

Doordeweekse dag:
- ...
- ...

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Shit er staan geen streepjes meer bij zaterdags moet ik nu doordeweeks :(

Het maakt mij niet uit ik moet zoiezo vrij nemen werk altijd op zaterdag! of het moet toevalig op donderdag zijn.

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

Happytree wrote:Shit er staan geen streepjes meer bij zaterdags moet ik nu doordeweeks :(

Het maakt mij niet uit ik moet zoiezo vrij nemen werk altijd op zaterdag! of het moet toevalig op donderdag zijn.
WEL NEE :D

gewoon zo!
:wink:
Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- Denny
- Drake
- v.andriessen


Doordeweekse dag:
- ...
- ...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Happytree wrote:Shit er staan geen streepjes meer bij zaterdags moet ik nu doordeweeks :(

Het maakt mij niet uit ik moet zoiezo vrij nemen werk altijd op zaterdag! of het moet toevalig op donderdag zijn.
Tot nu toe alleen maar zaterdag stemmen. Kan ik je erbij zetten op zaterdag blijeboom?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Zaterdag is prima

Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- Denny
- Drake
- v.andriessen
- Happytree

Doordeweekse dag:
- ...
- ...

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Zaterdag:
- Browny
- Bossie
- Denny
- Drake
- v.andriessen
- Happytree
- Stefan

Doordeweekse dag:
- ...
- ...
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

User avatar
beefy
Roltabak
Roltabak
Posts: 457
Joined: WedJun25, 2008 12:33:02 PM
Location: belgie "staden"

Post by beefy »

1. Denny
2. Bossie
3. Stefan
4. Browny
5. Rooney
6. Happytree
7. citrofenwick
8. Drake
9. v.andriessen
10. Beefy
ik en mijn ax zijn even oud :D
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Heren,

de datum (26-09) die ik in gedachten had is helaas bezet.
Ze hebben zaterdag 19-09 of zondag 27-09 voorgesteld. De agenda blijkt echter vrij snel vol te lopen.

Nadeel voor axclub leden kan zijn dat de 19e september samenvalt met een officieel axclub weekend. Mocht dit een groot probleem worden dan graag melden want dan moeten we naar oktober.

Er is nog wat gesteggel met een verzekering die wordt geeist maar ik verwacht dat we daar uit zullen komen.

Als alle geintereseerden mij zouden willen mailen met een mailadres wat ze regelmatig gebruiken houd ik de rijders via email op de hoogte (anders moet ik 2 forums managen)

mailen kan naar lambrechtsdenny at hotmail.com

Eventueel wil ik vanaf dit weekend de fondsen gaan werven en ik hoop dat dus eind volgende week eigenlijk het financiele plaatje rond kan zijn.
Ik weet het dat is snel. Maar als we niet snel zijn zullen we ben ik bang moeten uitwijken naar bv oktober. Nogmaals de agenda daar loopt snel vol.

Van de axclub heb ik de meeste emailadressen al uit dit forum gehaald. Als je een andere gebruikt dan graag even een mailtje na sturen. Happytree jouw mailadres kon ik niet vinden. Graag mailtje
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Axirally
Technische Man
Posts: 54
Joined: SatJan17, 2004 4:16:10 PM
Location: Elsloo, Limburg
Contact:

Post by Axirally »

Zaterdag is voor mij niet mogelijk. Doordeweeks eventueel, maar voorkeur is zondag.

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Post by mcdean »

120 euro pp neem ik aan?
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Nee, is per auto.

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Post by mcdean »

Browny wrote:Nee, is per auto.
pa :lol:
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

denny wrote:Heren,

de datum (26-09) die ik in gedachten had is helaas bezet.
Ze hebben zaterdag 19-09 of zondag 27-09 voorgesteld. De agenda blijkt echter vrij snel vol te lopen.

Nadeel voor axclub leden kan zijn dat de 19e september samenvalt met een officieel axclub weekend. Mocht dit een groot probleem worden dan graag melden want dan moeten we naar oktober.

Er is nog wat gesteggel met een verzekering die wordt geeist maar ik verwacht dat we daar uit zullen komen.

Als alle geintereseerden mij zouden willen mailen met een mailadres wat ze regelmatig gebruiken houd ik de rijders via email op de hoogte (anders moet ik 2 forums managen)

mailen kan naar lambrechtsdenny at hotmail.com

Eventueel wil ik vanaf dit weekend de fondsen gaan werven en ik hoop dat dus eind volgende week eigenlijk het financiele plaatje rond kan zijn.
Ik weet het dat is snel. Maar als we niet snel zijn zullen we ben ik bang moeten uitwijken naar bv oktober. Nogmaals de agenda daar loopt snel vol.

Van de axclub heb ik de meeste emailadressen al uit dit forum gehaald. Als je een andere gebruikt dan graag even een mailtje na sturen. Happytree jouw mailadres kon ik niet vinden. Graag mailtje
Denny, de 19de is NIET samen met AXCLUB weekend!!! Dit is verplaatst!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Beter :D

In de eerste post een lijstje met aanmeldingen en betalingen opgenomen.
Ook is er een wat uitgebreidere beschrijving weggezet en topic titel is aangepast.

Ik hoop woensdag de definitieve datum te kunnen doorgeven. Ik heb aangegeven de zaterdag 19 september te willen reserveren voor onze dag. Willen de geintereseerden graag zo snel mogelijk betalen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply