2 en 3 mei CitroMobile 2009

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

2 en 3 mei CitroMobile 2009

Post by Rio97 »

Het weekend van 2 en 3 mei is het weer CitroMobile in de veemarkthallen van Utrecht. DE jaarlijkse beurs voor de klassieke Citroën. Duizenden klassieke Citroëns op de parkeerplaats en een hal waar zo ongeveer alles wat met het merk te maken heeft wordt verkocht en de diverse Citroën clubs zich presenteren. Ook altijd erg handig om specifiek gereedschap aan te schaffen.

De AXClub doet dit jaar uiteraard ook weer mee: we hebben een clubstand en we leveren een bijdrage aan de activiteiten die er dit jaar zijn.
Omdat er dit jaar een van te voren bepaalde collectie van klassieke Citroëns zal staan zal er geen AX op de thema tentoonstelling staan.

Net als voorgaande jaren hebben wij een clubstand waar clubleden aanwezig zijn om folders uit te delen en te vertellen hoe fantastisch een AX en de AXClub is.
Dat moet toch geen al te groot probleem zijn ;)

Hiervoor zoeken wij vier clubleden per dag.
In principe twee 's ochtends en twee 's middags. Het kan natuurlijk wat flexibeler, zolang de stand maar bemand is tussen de openingsuren: van tien tot vijf.
Afgelopen jaren stonden we eigenlijk de hele dag met vier mensen op de stand. Dat heeft een GROOT voordeel, je kan elkaar dan namelijk een beetje afwisselen, dus rondlopen over de beurs en parkeerplaats en een praatje gaan maken overal.
Je moet dus niet denken dat er van je verwacht wordt dat je de hele tijd op je plek blijft zitten (als de stand maar bemand blijft en dat netjes afgewisseld wordt).
Verder wordt er op de stand voor koffie gezorgd en krijg je een vrijkaart voor gratis toegang op de CitroMobile.
Vrijwilligers op zaterdag 9:00 uur aanwezig zijn, zondag om 10:00.
Op zondag gaan we na afloop een handje helpen met het afbreken van het clubgedeelte en misschien wel ergens in de buurt een hapje eten.

Leden die graag een halve dag op de stand willen staan graag in dit topic reageren!
En per pb of email je echte naam, achternaam en adres aan Rogier (Rio97) doorgeven, anders krijg je geen gratis entree-kaart!

Zie ook: (niet dat daar veel te zien is)
www.citromobile.nl

Zaterdag:
1. CitroCin - Cindy
2. Grietje - Romy
3. q01z - Marc
4. MNM(tm) - Marco
5. MBa - Michel
6. Henk - Henk
7. Citrosan - Paul
8. Glenn_nl - Glenn

Zondag:
1. CitroCin- Cindy
2. Grietje - Romy
3. q01z - Marc
4. MBa - Michel
5. Henk - Henk
6. Citrosan - Paul
Last edited by Rio97 on SatMay02, 2009 7:53:44 PM, edited 9 times in total.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Deel mij maar ergens in!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

deel mij nergens in, ik ben wel weer aanwezig, heb al wat op het oog, als die kraam er dit keer weer staat :) .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Marc en ik willen ook! vrij-za-zon?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Ik ga er ook wel willen zijn. :)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Voor de zondag is er nog een vrijkaartje beschikbaar ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Topic wat centraler geplaatst.
Over twee en een halve week is het alweer CitroMobile.
Dit jaar wordt de nadruk enigszins op activiteiten gelegd.
De AXClub verzorgt de letterbak van Citroën, een raad het onderdeel spel.
Verder komt er oa Citroën Cinema en een kleppendeksel of chevronrace.
Dit laatste houdt in dat er van een kleppendeksel of ander onderdeel met een oude rolschaats iets rijdends wordt gemaakt dat van een helling wordt losgelaten.
Mijn inzending heb ik eenvoudige gehouden: link
Gewoon een onderdeel van mijn versnellingsbak met een paar wieltjes eronder.
Maar verder staat de fantasie vrij om er iets moois van te maken.

Om de clubstand te bevolken is er voor de zaterdag nog één vrijkaartje beschikbaar en voor de zondag nog twee.
Zou toch zonde zijn als deze ongebruikt blijven liggen.
Een paar uur de clubstand bevolken waar je een vrijkaart voor krijgt.
Je hoeft hier echt geen club diehard voor te zijn. Er komen mensen langs die zweren bij de DS of bij de CX maar als overeenkomst hebben dat ze allemaal wel's een tijdje in een AX hebben gereden als de "dame" een tijdje in de stalling stond. Het is echt enorm gezellig.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

die zweren bij de DS of bij de CX
Haha...

op die manier zou ik ook in aanmerking komen Rogier!
Maar... vakantie... kinderen... moeilijk, moeilijk... kom vast langs (per CX) maar indelen op de stand kan ik me niet op vastleggen.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Doe die zaterdag maar voor mij! :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Kan men mij er ter plaatse even aan helpen herinneren dat ik zo'n stuurkogel-losmaak ding koop (mist die daar aangeboden worden)?!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Het activiteiten programma staat op de website!

www.citromobile.nl
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Wat hebben de axclub leden allemaal voor kleppendekselrace voertuigjes?

Rio weet ik :lol: die heeft wel iets orgineels :P

Ik wil ook iets maken maar weinig inspiratie. @ rio: wat voor baan is t, moet je kunnen sturen? OF is t alleen een kwestie van zo ver mogelijk komen?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Welnee, je pakt gewoon iets uit je onderdelen voorraad waar je wieltjes onder schroeft ;)

Hier staan wat foto's tussen voor het idee.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=19574
Er wordt een unieke Chevron Race op CitroMobile georganiseerd!
Elk autotype kan meedoen aan de unieke Chevron race!
Na daverend succes van de Kleppendeksel Race op het 60-jarig Eend-evenement in Sevenum ter gelegenheid van 60 jaar 2cv wordt dit fenomeen nu uitgebreid voor alle types Citroën.
Maak een klein voertuig waarin U een onderdeel van uw Citroën verwerkt. Dit voertuig moet zelfstandig en zonder aandrijving een route afleggen die, over een lengte van zeven en een halve meter, het voertuig over een hoogte verschil van anderhalve meter naar beneden brengt.

De deskundige jury zal alle voertuigen beoordelen. Er zullen prijzen zijn in de volgende categorieën:
- Het voertuig dat het snelste de route aflegt;
- Het voertuig dat het langzaamste de route aflegt;
- Het mooiste voertuig;
- Het origineelste voertuig;
- Het voertuig dat op de meest originele wijze een onderdeel van een Citroën verwerkt heeft;
- Het voertuig met de meest verrassende discrepantie tussen verwachtingen vooraf en resultaat tijdens de race;
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ik denk dat ik zondag tijd heb om te komen. Wil natuurlijk wel invallen voor mensen op de stand, maar schrijf me vooral niet op, straks kan ik weer niet en zit je met een man minder... En de entreeprijs vind ik ook niet iets om moeilijk over te doen ;-) .

Dus: Hopelijk tot zondag allemaal!
Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Nog wat huishoudelijke info.

De openingstijden zijn van 10:00 tot 17:00.
De mensen die de clubstand gaan bevolken mogen al eerder naar binnen.
Met name op zaterdag heeft het sterk de voorkeur om rond 9:00 aan te rijden omdat je anders in de Citro file terecht komt.
Zondag is wat relaxter.

Op de CitroMobile is er geen pinautomaat aanwezig!
Maar zijn er wel eindeloos veel leuke goodies en handige tools te koop ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Rio97 wrote:Op de CitroMobile is er geen pinautomaat aanwezig!
Wat in sommige gevallen ook maar goed is ook want als je niet uitkijkt plunder je je eigen rekening nog, al is het wel zo dat je aan het einde van de dag toch net weer 5 euro te kort komt voor dat ene leuke item :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

michel en rogier, het beste is ook om geen grote bedragen mee te nemen,

ik heb even wat zoekwerk verricht:
De Postbank heeft Google Maps ingezet om pinautomaten aan locaties te koppelen. Consumenten kunnen precies zien waar de dichtstbijzijnde automaat te vinden is.

De consument kan via de site van de postbank zoeken op postcode of op straatnaam. Vervolgens is te zien welke pinautomaten in de buurt te vinden zijn. De pinautomaten in de Albert Heijn worden ook getoond op de kaart. Het gaat in totaal om 2750 pinautomaten, waarvan 650 automaten bij de Albert Heijn.

Woordvoerder van de Postbank, Harold Reusken laat weten dat de Postbank altijd op zoek is naar nieuwe innovatieve diensten. "Het is puur service voor de klant en we maken gewoon gebruik van een innovatie van Google."
http://www.ing.nl/particulier/klantense ... index.aspx

je kan dus pinnen bij de Troosterhof 7.

als je sportief bent en een longboard hebt kun je van het terrein van de veemarkthallen, naar de Troosterhof in 10 tot 20 minuutjes rollen,
en als je lopend bent kun je die tijd verdubbelen, rijden zou ik niet doen want dan sta je weer in de 'citro-file'.

met de hartelijke groenten van duff :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Witje en ik gaan zondag naar Urecht, begin van de middag.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Het feest kan beginnen :D

Image
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Joepie!!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Post Reply