Nog even over die loods enzo... Het spijt me heel erg (ook voor mezelf natuurlijk) maar de beheerder van dat terrein is een ongelooflijke duffe eikel die al loopt te zeiken als er iemand met de auto op het terrein komt...
Maar ach, ik ben nog met een paar mensen in overleg of het mogelijk is om ergens iets te huren om zelf als hobbygarage te gebruiken. Misschien is dat wat, maar daar zijn alleen ideeen over.
Hopelijk is er iets te vinden, klussen in een geschikte ruimte is altijd goed, nietwaar?
Maar goed, ik heb nog een keer heen en weer gebeld. Een vriend zou nagaan of het mogelijk was om een soort van loods te huren of kopen.
Nu schijnt het dat, op het moment dat je die loods wilt gebruiken om aan auto's te knutselen, je een vergunning nodig hebt of iets dergelijks. Ik vind dat persoonlijk onzin, maar dat schijnt een nare regel in een of andere wet te zijn.
Hij zal het nog even uitzoeken, maar het lijkt me dat je op particulier terrein gewoon kunt doen wat je wilt, zolang je er niemand mee lastig valt, toch?