Eh... ja, dat was het... vond het al zo raar staan.Job wrote:licht... ?Rob GT wrote:... maar ook vele (linker) handen maken veel werk zullen we maar zeggen!
Frikadellenmeeting / Nieuwjaarsborrel 17-01-2009
Moderators: Browny, webmasters
Re: Basax [komt als ie zijn AX aan de praat krijgt]
Mocht dat startprobleem er volgende week nog steeds zijn, stuur dan donderdag of vrijdag even een pb naar mij. Kom ik je zaterdag wel even op gang helpen en rijden we naar de meeting.Basax wrote:Waarschijnlijk proberen iemand te vinden die even naar mijn AX wil kijken om 'm weer uit zichzelf te laten starten...
Ben nog op zoek naar een ontstekingsmodule, waarschijnlijk de oorzaak van het probleem, mocht iemand er nog een over hebben ter overname dan hoor ik het graag.
Ik rij toch over Rotterdam en de sleepkabel is geduldig
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ax club van 100!
Hallo Rogier,
Tof dat je me effe op weg wil helpen naar de meeting mocht het nodig zijn. In principe is het een kwestie van 50 meter slepen en dan start ie wel. Althans dat deed ie tot voor kort.
Ik woon trouwens best dicht bij kleinpolderplein dus je hoeft vanuit Delft niet heel diep Rotterdam in ofzo.
Nou leuk als Elsje ook nog meerijdt dan hebben we een ware axcolonne
Ik laat het donderdag of vrijdag wel weten, maar in ieder geval alvast bedankt!
Gegroet Basax
Tof dat je me effe op weg wil helpen naar de meeting mocht het nodig zijn. In principe is het een kwestie van 50 meter slepen en dan start ie wel. Althans dat deed ie tot voor kort.
Ik woon trouwens best dicht bij kleinpolderplein dus je hoeft vanuit Delft niet heel diep Rotterdam in ofzo.
Nou leuk als Elsje ook nog meerijdt dan hebben we een ware axcolonne
Ik laat het donderdag of vrijdag wel weten, maar in ieder geval alvast bedankt!
Gegroet Basax
MEMYSELFANDMYAX1.1iU9IMAGE1991
whie (zoals ernie van bert dat kan zeggen als ie blij is of iets spannend vindt) wat een cyptaalRio97 wrote:Dat zou zo heel toevallig best wel 's kunnenElsje wrote:kan ik ergens aansluiten (of rij je toevallig langs mij) ?
hoe laat ongeveer?
(en waaaaaar )
@duff komen jullie naar mij ?
leuk leuk leuk
echt het schoolreisjes gevoel
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
Als ik vanmiddag echt een auto koop,
ben ik ook van de partij als klus hulp, de GT is niet in staat zon stuk te rijden
ben ik ook van de partij als klus hulp, de GT is niet in staat zon stuk te rijden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ga er zeker ook bij zijn!
weet alleen niet of ik de ax op tijd klaarkrijg om daarmee te komen Zal proberen de nieuwe drukgroep en koppelingsplaat er op tijd in te krijgen. kom anders in xantia
tot dan!
weet alleen niet of ik de ax op tijd klaarkrijg om daarmee te komen Zal proberen de nieuwe drukgroep en koppelingsplaat er op tijd in te krijgen. kom anders in xantia
tot dan!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
-
- AX driver
-
- AX Master
naaar de meeting
Hallo Citrosan & Citrosin,
We zullen achter elkaar rijden naar de meeting !
Gr Mr Dean
We zullen achter elkaar rijden naar de meeting !
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Ehm, Aad... kan ik echt pas vanaf 13u terecht?
'n Compleet onderstel vervangen zal nog best wel wat tijd in beslag nemen, vrees ik (hoewel ik al wel zo veel mogelijk voorbereidend werk heb gedaan).
Daarnaast moet ik eigenlijk ook weer om 18:00u in Rotterdam IJsselmonde zijn.
'n Compleet onderstel vervangen zal nog best wel wat tijd in beslag nemen, vrees ik (hoewel ik al wel zo veel mogelijk voorbereidend werk heb gedaan).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX super weirdo
Je mag eerder komen hoor,..... dan kan je helpen opruimen van de schuur,...verlichting ophangen, vegen enz ....MNM(tm) wrote:Ehm, Aad... kan ik echt pas vanaf 13u terecht?
Er wordt gewerkt in de schuur tot een uur of 12 .... dus is dat erg lastig ...
Je hebt iig PB
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- Total admin
ik ga drukgroep van mijn BX binnenkort ook vervangen, dus ik denk en doe graag meecitrofenwick wrote:Ik wil eventueel wel helpenvinnyvs wrote:Schrijf mij er maar bij het lijstje van aanwezig. Ik ben er al vroeg om de drukgroep, koppeling en lager te vervangen.
Ik zoek alleen nog iemand die me daar bij wil helpen.
gr vincent