Ik ben er bij het draadje sleutelmeeting over begonnen en op advies gaan we hier verder.
Een beetje meer variatie in de meetings is wel leuk denk ik. Bijvoorbeeld 2x per jaar een rit en 2x per jaar sleutelen.
Puzzelen is erg leuk en dan heeft je (mijn) vriendin ook meteen een goede reden om mee te gaan als navigator.
Toeren is wat aan de saaie kant want een rit op tijd kan je niet uitzetten vanwege de verkeersveiligheid.
Graag reacties dan krijgen we een idee waarvoor mensen naar een meeting willen komen. (dit is allemaal naast de Nieuwegein meetings maar dat mocht duidelijk zijn denk ik) Het lijkt me echter wel logisch om de nieuwegein meeting te laten vervallen op data dat er andere activiteiten georganiseerd worden?!
Last edited by Sgurk on TueApr20, 2004 2:46:44 PM, edited 4 times in total.
Ach laat je mening maar horen en klik maar wat aan. Ik ben bereid om met iemand die bij mij in de omgeving woont een puzzeltocht uit te zetten. Dan zou de eerste dus in het westland zijn tussen de kassen. Thema van de rit zou: "Gassen tussen de kassen" kunnen zijn
mij maak t niet zo heel veel uit wat we pcies gaan doen
mare wat bedoel je pcies met een puzzelrit
een toerrit lijk me lache maar veel van ons zijn student, en ik denk dat t aardig wat gaat koste zo'n toerrit (eten drinken brandstof)
sleutelmeeting lijk mij ook erg leuk om een keer te doen, jammer genoeg kon ik bij de sleutel meeting van Robgt niet mee u.v.m. me gebroken sleutelbeen dus ja volgende keer ben ik van de partij
nieuwegein meetingen moet we vaker doen vind ik is gewoon erg gezellig met of zonder citrosport
zo dat is mijn mening
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
De sleutelmeeting mag van mijn part maandelijks vond het echt heel relax. puzzelrit lijkt me ook wel leuk. Maar we kunnen ook eens een dagje zandvoort ofzo of een slipcursus. Zoiets
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
siem wrote:een toerrit lijk me lache maar veel van ons zijn student, en ik denk dat t aardig wat gaat koste zo'n toerrit (eten drinken brandstof)
sleutelmeeting lijk mij ook erg leuk om een keer te doen
nieuwegein meetingen moet we vaker doen vind ik is gewoon erg gezellig met of zonder citrosport
Met een toerrit zit je inderdaad met de kosten, dus met veel leden tegelijk zie ik niet zo snel gebeuren.
De dag van de sleutelmeeting moest ik helaas werken, en kon daarom niet aanwezig zijn. Ik denk wel dat er voor velen wat te leren valt, en dat het alleen daarom al interessant is.
Wat de maandelijkse meeting in Nieuwegein betreft: dat moet absoluut doorgaan, alleen denk ik dat we een beetje van plaats moeten wisselen. De ene keer 100 km noordelijker ( ) en de andere keer wat zuidelijker. Vaker heeft in mijn ogen niet zoveel zin, 1x per maand levert al een grote aanslag op mijn en anderen hun budget.
zo'n puzzelrit hoeft helemaal niet zo heel lang te zijn... als je er wat opdrachtjes tussendoor doet waar je de auto uit moet ofzo.. kan toch ook... ik ben dan ook student.. maar voor zo'n dagje heb ik best wat geld over.. dan maar een keertje niet stappen... trouwens.. als we het goed doen.. ben je toch verrot aan het einde van de dag..
Zo doe ik het ook meestal. Een puzzelrit op zondag betekend niet stappen op zaterdag . Dat is wel moeilijk maar als ik dan op zondag aan het puzzelen ben, ben ik erg blij dat ik niet ben wezen stappen.
Puzzelen doe je met het "bolletje - pijltje systeem" elke afslag wordt aangegeven met een pijltje en de richting waar je vandaan komt met een bolletje, tis niet moeilijk en maakt het rijden van een rit net wat leuker. Verder kunnen er tussen een puzzelrit inderdaad wat opdrachten gedaan worden. En je zou met 2 ax-cluppers in 1 auto kunnen gaan zodat je altijd een navigator hebt bij het ontbreken van een bijrijder. Dan deel je de kosten .
Sander wrote:De sleutelmeeting mag van mijn part maandelijks vond het echt heel relax. puzzelrit lijkt me ook wel leuk. Maar we kunnen ook eens een dagje zandvoort ofzo of een slipcursus. Zoiets
slipcursus. hehe zoek een oud vliegveld. dan kennen we tenminste lekker een daggie tekeer gaan
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ik sluit me volledig aan bij wat Marco zei... we moeten met Full Speed het
echt over dit soort dingen hebben en we moeten snel een offici?le "ACCO" aanstellen.