Rock's wrote:is er nog iemand die bij marc om de hoek gaat kijken ?
dat is niet meer bij marc om de hoek
Maaruhm.... t klinkt best fout
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Last edited by grietje on WedAug06, 2008 10:21:57 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rock's wrote:is er nog iemand die bij marc om de hoek gaat kijken ?
dat is niet meer bij marc om de hoek
woont Marc al echt in zijn nieuwe paleis dan ?
Ik werd net wakker, naast ene marc, in wemeldinge, dus ik denk het wel
Henri106 wrote:Misschien beschouwt de opel club AX ook wel als grap
Sorry maar van die kortzichtige merkennijd wordt ik toch wel een keer zo misselijk
De AX is ook 1 grote grap
Maaaaaaaar, je kan lang niet alles over 1 kam halen, maar de meeste opel club zeelanders hier zijn uhm tja, typisch! Maar zo de AX rijders ook, vind ik overigens geen probleem