poeh, weer ff niet hier op 't forum geweest (nieuwe baan, druk, en er zit een AX-clubber op mijn baan, Martin, maar weet ff niet onder welke naam hij hier post )
Job wrote:Zou iemand (die daar over gaat) voor mij een zwarte 'axclub.net' sticker willen meenemen?
Alvast bedankt!
zwart hebben we ze niet Job..
die zou ik dan ook ff moeten maken, maar ik kan ff niet meer beloven dat ik er zondag ben! bleek nog andere verplichtingen te hebben.. maar dat lossen we wel op..
q01z wrote:zwart hebben we ze niet Job..
die zou ik dan ook ff moeten maken, maar ik kan ff niet meer beloven dat ik er zondag ben! bleek nog andere verplichtingen te hebben.. maar dat lossen we wel op..
Dat meen je niet.... :S! Jammer man... Ik keek er al naar uit !
Over die zwarte axclub.net sticker, het hoeft niet per sé zo'n sticker te zijn, ik wil een sticker op m'n GT bumper (helemaal daar aan de onderkant, het rechte stuk onderaan bij het 'rooster').
Dank voor uw aanvraag. Perth gaat niet maar wel per Ro/Ro schip
van Amsterdam elke 2 weken naar Fremantle.
Het tarief voor een personenauto bedraagt EUR 1.100,00
En daarvan lig je waarschijnlijk een week voor fremantle in de file.
Weerbericht
Friday Showers and winds easing. Min 10 Max 17
Saturday Few showers. Min 6 Max 17
Sunday Becoming fine. Min 4 Max 18
Ach ja het blijft winter he
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
even een vraagje betrekking tot de locatie. Wat is precies de eindlocatie?
Ofwel waar ligt het? Ik snap het niet echt omdat het op de kaart amerika lijkt. Mischien beetje vreemd van me. ees overal nieuwegein maar is dat ook de eindbestemming? Zo ja dan komen San en ik ook;)