Rio97 wrote:Prima, 10:30 verzamelen bij de Shell langs de A12, vlak voorbij Gouda.
(komende vanaf Rotterdam / Den Haag)
Kunnen we dan niet bij BP Bijleveld verzamelen? Das voorbij Woerden, dan kunnen de mensen die via de N11 komt ook nog aansluiten
dan heb je een rit met z'n allen van ong. 3 minuten.
maarrrr. je komt wel gezamelijk aan.
Das toch zat kan je mekaar ook niet zo snel verliezen We kunnen ook afspreken bij de oprit bij Woerden langs de A12.. daar zit geloof ik een Tango? De mensen die dan al onderweg zijn kunnen er bij woerden af, tankstation zit onderop bij de oprit/afrit? Maar Browny weet beter hoe het eruitziet daar en of dat mogelijk is.. ?
Er is een pompstation... en dat is inderdaad de shell op de A12 en dat is de enige "afslag" voor het ac restaurant de meern. Dus volgens mij is dat de makkelijkste plek om af te spreken. Er is ook een grote parkeerplaats o.a. voor vrachtwagens dus plek zat en das minder dan een minuut samen rijden. Op google earth kan je het heel duidelijk zien. Iedereen vanuit alle richtingen a12 n11 enz moeten daar toch allemaal langs.
Idee??
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:Ja mensen ik ben ook van de partij!!!! kicken!!!
Er is een pompstation... en dat is inderdaad de shell op de A12 en dat is de enige "afslag" voor het ac restaurant de meern. Dus volgens mij is dat de makkelijkste plek om af te spreken. Er is ook een grote parkeerplaats o.a. voor vrachtwagens dus plek zat en das minder dan een minuut samen rijden. Op google earth kan je het heel duidelijk zien. Iedereen vanuit alle richtingen a12 n11 enz moeten daar toch allemaal langs.
Idee??
tis inmiddels veranderd in een bp, maar station zit nog op dezelfde plek
v.andriessen wrote:Ja mensen ik ben ook van de partij!!!! kicken!!!
Idee??
tis inmiddels veranderd in een bp, maar station zit nog op dezelfde plek
Ik kom er niet langs, maar ik rij wel een stukje om Hoe laat verzamelen daar? Hopelijk is er een beetje plek, we zullen niet de enige club zijn die daar gaat verzamelen
op het stukje parkeerplaats wat we toegewezen krijgen op het terrein hebben we het liefst natuurlijk alleen AX'en We zijn niet voor niets een Ax-club toch?