BX sportief meeting circuit Lelystad

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
mike bijlsma
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: SunFeb22, 2004 1:06:24 PM
Location: Denhaag

BX sportief meeting circuit Lelystad

Post by mike bijlsma »

Op 8 mei organiseert de BXclub nederland BX sportief.
De locatie is het midlandcircuit te Lelystad, aanvang vanaf elf uur.
BXsportief wordt samen met Wimedo georganiseerd, Wimedo is een slalom vereniging waar wij (team 4x4x4) al geruime tijd rijden, en actief deelnemen in het bestuur.
Vinden jullie het leuk om de grotere snelle zussen van jullie Axen te bewonderen of om actief te deelnemen aan de slalom wedstrijden, kom dan eens kijken op 8 mei. Aan de deelname zitten wel kosten verbonden, die voldaan moeten worden bij Team Wimedo.
Wil je komen rijden vergeet dan niet een milieu zeiltje (gamma zeil van 2 euro is ook goed) Er rijden al diverse AXen mee in het Nederlands kampioenschap, en die zien graag wat competitie.
Voor info kijk op www.wimedo.nl

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Re: BX sportief

Post by denny »

mike bijlsma wrote:Op 8 mei organiseert de BXclub nederland BX sportief.
De locatie is het midlandcircuit te Lelystad, aanvang vanaf elf uur.
BXsportief wordt samen met Wimedo georganiseerd, Wimedo is een slalom vereniging waar wij (team 4x4x4) al geruime tijd rijden, en actief deelnemen in het bestuur.
Vinden jullie het leuk om de grotere snelle zussen van jullie Axen te bewonderen of om actief te deelnemen aan de slalom wedstrijden, kom dan eens kijken op 8 mei. Aan de deelname zitten wel kosten verbonden, die voldaan moeten worden bij Team Wimedo.
Wil je komen rijden vergeet dan niet een milieu zeiltje (gamma zeil van 2 euro is ook goed) Er rijden al diverse AXen mee in het Nederlands kampioenschap, en die zien graag wat competitie.
Voor info kijk op www.wimedo.nl


hehe hoe toevallig. ik ben mijn ax aan het klaarstomen voor dat kampioenschap. Groep 2 klasse 4 ga ik uitkomen volgend jaar as ik het kostenplaatje rondkrijg

groetjes

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Locked