heujj!! 16 feb weer draaien, kom dan met een beetje wilskracht 's middags over de A27 (als ik niet bij m'n dame slaap)... ik zeg 't alweer, ik weet 't, maar misschien kan ik m'n snoet toch nog eens laten zien
1- Glenn
2- MBA@NL
3- Drake (met My First GT)
4- Speederdd (B) met GT waar Bas_S in mag rijden.
5- Peter (nog niet zeker of AX apk heeft dan.)
6- Grietje (zwarte GT?)
7- Q01z (met de poAXrsche 1.6gti )
8- Henk Bats (+ Corrie? ligt aan het weer)
9- Aspeve
10- Bas_S
11- Mr Dean
12- Citrofreak (te herkennen aan klompen)
13- Okke
14- Rio79 (zwarte GT)
15- Browny
16- 2Black (Activa V6)
17- B_iks (krijgt een leuk presentje voor op zijn Mistral.)
18- MNM (doet zijn best)
19- Denman25 (zwarte GTi '92)
20- Rooney (met een GT-bumper voor patrick)
21- Job (probeert er ook te zijn)
11- Inge (probeert erbij te zijn)
12- DLS (haalt injectiehuis op)
13-
het staat bij mij wie is wie uitgelegd..maar als ik in zijn 5 80 rij..en ik laatst iets gas los, begint hij enorm te ratelen..de ashoezen zijn nog wel heel..en ik krijg ook een heel hoog geluid dan..
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
Sorry ik moet helaas afzeggen....
Ik heb een voorstelling in Nijmegen om 14:30 dus daarna gaat ook niet lukken.
Ik baal er wel een beetje van wat ik heb het echt onwijs naar me zin gehad tijdens de frikandellen meeting!
Veel plezier en denk aan mij! Groet Vincent
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
wellicht (als robert komt) kom ik die kant ook wel op met een de first class van me zusje met 62.000km effe kijken in welke auto het beste een deur en een zijscherm past
Is er interesse in de AX Haynes digitaal? Ik heb hem in PDF (de rode versie, dus type 1 & 2), dus als mensen willen neem dan ff een usb stickie mee dan kan je hem zo krijgen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).