Frikandellenmeeting/Nieuwjaarsborrel zat. 19-01-2008
Moderators: Browny, webmasters
Komt goed dus hoor ik al :D
Ja het punt is dat die tapeind eruit MOET, want door die kan ik hem niet goed aandraaien en sluit ie niet aan -> valse lucht. Ik heb 8 nieuwe bouten en nieuwe pakking dus wat dat betreft komt goed
Ja het punt is dat die tapeind eruit MOET, want door die kan ik hem niet goed aandraaien en sluit ie niet aan -> valse lucht. Ik heb 8 nieuwe bouten en nieuwe pakking dus wat dat betreft komt goed
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Joost komt uit Oss, dat is 't enigste dichtsbijzijnde voor jou om achteraan te kachelen denk ikinge wrote:gaat er ook iemand vanuit richting nijmegen die kant uit?
@ Q01z en/of Grietje, vertrekken jullie uit Almere of Scharendijke ?
dan weet ik of ik achter jullie aanrij of langs Koen rij
Spreken is goud, Ductape is zilver.
scharendijke duff!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
als iemand zoiets vraagt, dan kijk ik naar de openingspost wie er gaan, dan kijk ik in het gehele topic wie waar vandaan komt, en zo kan ik kijken wat voor jou het dichtste bij is.inge wrote:DuFF wrote:Joost komt uit Oss, dat is 't enigste dichtsbijzijnde voor jou om achteraan te kachelen denk ik ¨inge wrote:gaat er ook iemand vanuit richting nijmegen die kant uit?
jij weet ook alles he!
ga je zelf ook?
uiteraard ga ik zelf ook
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ik sta nog niet in het starttopic;-Henry- wrote:Zie dat er na een weekje afwezigheid een nieuw topic is....
Had het Sportje aangemeld voor dorpels lassen, maar dat gaat niet haalbaar worden als ik de rest zo lees. Is er iemand die kan helpen de ontsteking van het Sportje te stellen?? (en zo'n lamp whatever nodig is heeft)
- ontsteking stellen
- km-teller kabel weer aansluiten
AX GTI '91
-
- AX Master
Vandaag
Vandaag maar eens even naar Rijsbergen automatrialen geweest.
De volgende artikelen aangeschaft: Oliefilter, Bougies, en klepdekselpakking, vanavond nog even langs mijn buurman 5 liter olie halen voor 12,5 euro Totaal 10/40 niet duur dus!
Gr Mr Dean
p.s. zie jullie op de meeting
De volgende artikelen aangeschaft: Oliefilter, Bougies, en klepdekselpakking, vanavond nog even langs mijn buurman 5 liter olie halen voor 12,5 euro Totaal 10/40 niet duur dus!
Gr Mr Dean
p.s. zie jullie op de meeting
Saxo style is sexy style....
Heuh zie ik zomaar dat ik nog niet op het lijstje sta, maar het is zeker, ik kan dus ik kom (ben zo vrij geweest mezelf even aan de lijst toe te voegen )
Begreep ik dat er iemand met lasapparaat kwam? In dat geval, als iemand me zou kunnen helpen (lees: voor me zou kunnen lassen) met een gat-in-watergoot zou ik diegene zeer erkentelijk zijn. Iemand interesse in mijn eeuwige dankbaarheid?
Verder qua brute repairs, ach, er liggen hier nog wat bougies te wachten tot ze "mogen" dus die zal ik ook meenemen (wintercadeautje voor de AX )
Anyway, heb er zin in, tot over een klein weekje allemaal
Begreep ik dat er iemand met lasapparaat kwam? In dat geval, als iemand me zou kunnen helpen (lees: voor me zou kunnen lassen) met een gat-in-watergoot zou ik diegene zeer erkentelijk zijn. Iemand interesse in mijn eeuwige dankbaarheid?
Verder qua brute repairs, ach, er liggen hier nog wat bougies te wachten tot ze "mogen" dus die zal ik ook meenemen (wintercadeautje voor de AX )
Anyway, heb er zin in, tot over een klein weekje allemaal
Kijk uit, een Cactussssss
Heb getracht inzicht te krijgen in de mogelijkheid met een groen beplaatte Xantia Activa V6 frikandellen te komen happen.... maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
Nigel heeft meer kans en anders hebben we altijd nog onze trouwe Witje.
Nigel heeft meer kans en anders hebben we altijd nog onze trouwe Witje.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Aan mijn auto wordt de kleppendeksel + pakking vervangen. Aan het injectiehuis gerommeld (reinigen, pakking vervangen etc.) en een nieuwe tellerbak aangesloten (incl. toerenteller en temperatuurmeter), maar ik ben afhankelijk van anderen dus hoeft niet direct binnen te parkeren zeg maar, pas als die anderen tijd hebben!
Moet dit er bijgezet worden in de openingspost (zie dat er bij veel mensen de werkzaamheden achter staan!)
Moet dit er bijgezet worden in de openingspost (zie dat er bij veel mensen de werkzaamheden achter staan!)
Oe....dit gaat een gezellige en lange meeting worden... zie ik al wel ...
Is maar goed dat ik met Koen mee kom en niet met mijn Xsara...daar mag eik ook wel het een en ander aan nagekeken worden.......
Kheb er zin an!!
Is maar goed dat ik met Koen mee kom en niet met mijn Xsara...daar mag eik ook wel het een en ander aan nagekeken worden.......
Kheb er zin an!!
Citroën de Gekstuhhh!!
Trotse Eigenaar van:
Citroën Xsara 1.8 16V VTS (is niet meer :s)
VW Golf Variant 1.9TDI Bluemotion
To do:
Auto verkopen!! (Xsara)(Verkocht!)
Klust met plezier aan:
Citroën AX 1.1 First (Koen NL)
Kijk zijn to do list maar na :S
Trotse Eigenaar van:
Citroën Xsara 1.8 16V VTS (is niet meer :s)
VW Golf Variant 1.9TDI Bluemotion
To do:
Auto verkopen!! (Xsara)(Verkocht!)
Klust met plezier aan:
Citroën AX 1.1 First (Koen NL)
Kijk zijn to do list maar na :S
-
- Total admin
ik zal alsnog proberen te komen met mijn andere ax.
(mijn GTI staat bij de garagist te wachten op een koppakking controle )
Hij is voorlopig verzekerd maar ik moet nog even navragen of ik er naar Nederland mee mag.
Als dat mag kom ik!
En er hoeft niets aan gesleuteld te worden (h)
Ohja, carbje kan misschien eens herafgesteld worden door iemand?
Ik moet soms laaang choken
(mijn GTI staat bij de garagist te wachten op een koppakking controle )
Hij is voorlopig verzekerd maar ik moet nog even navragen of ik er naar Nederland mee mag.
Als dat mag kom ik!
En er hoeft niets aan gesleuteld te worden (h)
Ohja, carbje kan misschien eens herafgesteld worden door iemand?
Ik moet soms laaang choken