Koen NL wrote:Als iemand me daarbij zou kunnen helpen, heel graag .
Ik neem de multimeter mee!
Dat moet wel gaan lukken.
'k Neem mijn elektronica-gereedschap namelijk ook mee.
Maar je moet wèl zelf ff voor een temperatuur-sensor met 2 aansluitingen zorgen (da's die blauwe die midden boven de bak in de zijkant van het blok zit. (Check hiervoor even de sensoren FAQ)
Kan je die van mij ook niet maken?
Ik heb die sensor nieuw gehaald, en een nieuwe meter, maar het werkt nog niet *-)
'sgoeD.
Jij gaat alle auto's langs met toerenteller zeker?
Mwah, 'k ben eigenlijk van elektro / elektronica algemeen.
grietje wrote:he wat waar?
Mijn toerenteller werkt wel.. alleen die **&^%&^&(*&***( temp meter nog steeds niet... Direcht draadjes getrokken, nieuwe sensor gehaald, nog niet werken... Andere meter, nog niet werken GRRRRR!:P
Ik weet dus ook niet of mijn lampje als ie oververhit is werkt
Mjaw ik weet niet of ik met die auto kom
Nou, als je graag wilt dat ik er een kijkje naar neem (en er liefst ook nog wat aan doe), is het wel handig dat je er wel mee komt, jah.
Enneh, vriendelijk doch dringend verzoek voor VEEL LICHT!! (Ook portable!)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Rob GT wrote:Ik sta nog niet in de beginpost... maar ik ben er ook en wel met twee aandrijfassen extra...
Als je ook 2L bakolie meeneemt zullen Els en ik daar 's aandacht aan besteden
Volgens mij heb ik nog een keerring liggen voor de bestuurderszijde, de grote dus.
Hoeveel mensen heb ik eigenlijk al beloofd te zullen gaan helpen...
Zelf trouwens ook een klusje: ik wil mijn voor en achterbanden omwisselen!
Wie helpt?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rob GT wrote:Ik sta nog niet in de beginpost... maar ik ben er ook en wel met twee aandrijfassen extra...
Als je ook 2L bakolie meeneemt zullen Els en ik daar 's aandacht aan besteden
Volgens mij heb ik nog een keerring liggen voor de bestuurderszijde, de grote dus.
Hoeveel mensen heb ik eigenlijk al beloofd te zullen gaan helpen...
Cool!
Rio97 wrote:
Zelf trouwens ook een klusje: ik wil mijn voor en achterbanden omwisselen!
Wie helpt?
Velgen wisselen of alleen de banden?
In 1e geval regel ik dat wel voor je!
Rob GT wrote:Ik sta nog niet in de beginpost... maar ik ben er ook en wel met twee aandrijfassen extra...
Als je ook 2L bakolie meeneemt zullen Els en ik daar 's aandacht aan besteden
Volgens mij heb ik nog een keerring liggen voor de bestuurderszijde, de grote dus.
Hoeveel mensen heb ik eigenlijk al beloofd te zullen gaan helpen...
Cool!
Rio97 wrote:
Zelf trouwens ook een klusje: ik wil mijn voor en achterbanden omwisselen!
Wie helpt?
Velgen wisselen of alleen de banden?
In 1e geval regel ik dat wel voor je!
Dan zorg ik voor de momentsleutel om de bouten netjes op 90Nm aan te trekken.
(Of, om het helemaal netjes te doen: eerst alle bouten voorspannen op 70Nm en daarna natrekken naar 90Nm)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Rob GT wrote:Ik sta nog niet in de beginpost... maar ik ben er ook en wel met twee aandrijfassen extra...
Als je ook 2L bakolie meeneemt zullen Els en ik daar 's aandacht aan besteden
Volgens mij heb ik nog een keerring liggen voor de bestuurderszijde, de grote dus.
Hoeveel mensen heb ik eigenlijk al beloofd te zullen gaan helpen...
Cool!
Rio97 wrote:
Zelf trouwens ook een klusje: ik wil mijn voor en achterbanden omwisselen!
Wie helpt?
Velgen wisselen of alleen de banden?
In 1e geval regel ik dat wel voor je!
Dan zorg ik voor de momentsleutel om de bouten netjes op 90Nm aan te trekken.
(Of, om het helemaal netjes te doen: eerst alle bouten voorspannen op 70Nm en daarna natrekken naar 90Nm)
Ik weet niet hoe ik kom, ik heb wel een blauwe met problemen maar
ik weet niet of ik die mee kan nemen ..... Grijze is vandaag gerepafixt!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Okok, ik kom met een Blauwe 1.4GT namaak, moet aan gebeuren:
Uitlaatpakking wissel, maar er zitten tapeindes (sommige zonder schroefdraad) vast. Heeft iemand een tapuitdraai set of goede tangen?
tempmeter aan de praat krijgen. Raar probleem, sensor = nieuw, bedrading zelf gelegd en de meter is nieuw...... werkt nog niet.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Okok, ik kom met een Blauwe 1.4GT namaak, moet aan gebeuren:
Uitlaatpakking wissel, maar er zitten tapeindes (sommige zonder schroefdraad) vast. Heeft iemand een tapuitdraai set of goede tangen?
tempmeter aan de praat krijgen. Raar probleem, sensor = nieuw, bedrading zelf gelegd en de meter is nieuw...... werkt nog niet.
Help me herinneren aan het eind vd week, dan neem ik een goede tang mee.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Okok, ik kom met een Blauwe 1.4GT namaak, moet aan gebeuren:
Uitlaatpakking wissel, maar er zitten tapeindes (sommige zonder schroefdraad) vast. Heeft iemand een tapuitdraai set of goede tangen?
tempmeter aan de praat krijgen. Raar probleem, sensor = nieuw, bedrading zelf gelegd en de meter is nieuw...... werkt nog niet.
Ik heb een grote z.g.n. Zweedse tang bij me waar we bij een sloper al eens de aandrijfasmoeren mee hebben los gekregen die op geen enkele ander wijze los wilden.