Moet zo naar mijn werk dus dan ga ik eens even vragen of ik vrij kan krijgen dat weekend..
Zal waarschijnlijk wel lukken maar 'you never know'.
Straks (rond half 11) meer informatie !
En dan met DuFF.. dus 1 tent en moet nog even bedenken met hoeveel auto's. Misschien met de mijne een keer! Of 2, geeeeeen idee.. dus daar straks ook meer over haha
Stephan wrote:Ja, ik heb ook best wel zin om even te karten. Als niemand er wat op tegen heeft ga ik graag ook even meedoen.
Waar moet ik geld deponeren? of rekenen we zelf af, heb namelijk wel een pasje van de fabrique voor korting..
Fabrique rekent ieder wel voorzich af, camping moet bestuur nog beslissen maar ik zou er even van uit gaan dat je contant geld bij je moet hebben!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik denk dat ik op de zaterdagavond ook nog wel even kom BBQen.
Maar mijn pa is de volgende dag jarig dus ik denk niet dat hij het echt op prijs stelt als ik er dan niet bij ben.
Blijf ook niet slapen (hoef niet uit te leggen waarom denk ik )
Weet het nog niet heel zeker...
... oh, en als ik het niet vergeet dan neem ik ook een setje batjes en balletjes mee
Hoelaat begint de bbq, want een maat van mij die meegaat moet 's middags voetballen.
uurtje of 4/5
Als je iets later komt is niet erg
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
en guess what. Ik ben er ook. De laatste bbq meeting voor een hele lange tijd. En ik ben niet kinderachtig ik doe met alles mee. slapen bbqen karten zuipen noem maar op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:en guess what. Ik ben er ook. De laatste bbq meeting voor een hele lange tijd. En ik ben niet kinderachtig ik doe met alles mee. slapen bbqen karten zuipen noem maar op.
Sander moeten we dan Aus. Bier voor je meenemen kan je alvast wennen!